با حضور رییس اتحادیه مشاورین املاک کشور صورت گرفت؛

وب سایت تخصصی آگهی املاک کشور "شابش" رونمایی شد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۴۵:۰۱
کد خبر: ۵۰۱۷۴۳
وب سایت تخصصی آگهی املاک کشور شابش رونمایی شد
وب سایت و اپلیکیشن "شابش" که بنیان گذاری آن در سال 1392 صورت گرفته و در زمینه اجاره و خرید ملک بصورت تخصصی فعالیت می کند با حضور رییس اتحادیه مشاورین املاک کشور و اصحاب رسانه از آن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی برنا، رییس اتحادیه مشاورین املاک کشور با ابراز خوشحالی از راه اندازی وب سایت" شابش" در عرصه کمک به مردم و آژانس های املاک کشور گفت: مجموعه "شابش" مجموعه ای جوان و متخصص است که خواهد توانست به مردم برای تامین مسکن که مهمترین دغدغه آنهاست، کمک زیادی کنند.

" حسام عقبایی" در ادامه افزود: وب سایت شابش عضو املاک کشور محسوب می شود و رویکرد آن درج آگهی تخصصی املاک کشور است.

وی یادآور شد: مسکن و تامین آن، موضوعی است که مردم در آن با مشکلاتی روبرو هستند و روش های نوین تر موجب می شود مردم وقت کمتری صرف کنند تا مورد دلخواه خود را پیدا کنند و ضریب امنیت بالاتری داشته باشد و مجموعه " شابش" از این حسن برخودار است و اتحادیه هم وظیفه خود می داند که این مسیر را هموارتر کند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک کشور، تصریح کرد: در دنیای کنونی که مثل یک دهکده است تجارت الکترونیک از جایگاه ویژه ای برخودار است و متاسفانه رتبه ایران در بین بسیاری از کشورها در زمینه تجارت الکترونیک پایین است.

وی افزود: اگر می خواهیم در زمینه تجارت الکترونیک رشد کنیم بایستی از شرکت های خصوصی و قانون مند حمایت کنیم.

عقبایی یادآور شد: فعالیت های صنفی در زیر مجموعه اتحادیه ها انجام می گیرد و باید مراقبت به عمل بیاید تا فرصت تبدیل به تهدید نشود و مجموعه شابش با اتحادیه مشاورین املاک همکاری و هماهنگی خوبی دارد و رویکرد آن حفظ منافع مردم است.

وی در خصوص خدمات ارایه شده توسط وب سایت شابش گفت: مشاورین املاک بیشترین مراجعه کنندگان به این وب سایت هستند و مردم هم به اعتبار اتحادیه و قانون به این مجموعه اعتماد می کنند و امید است این مسیری باشد که رضایت مندی عمومی مردم را در پی داشته باشد و بتواند به عبور از رکود بازار مسکن کمک کند.

این مقام مسوول یادآور شد: تحریک تقاضا و ایجاد انگیزه لازم از ابزارهای لازم برای مهندسی فروش ملک است. امید است مجموعه شابش بتواند این مسیر را سرعت ببخشد و فرصتی شود که مشاورین املاک بصورت رایگان آگهی خود را در این وب سایت درج کنند.

عقبایی تاکید کرد: ظرفیت سازی در حوزه نرم افزاری در این مجموعه، طبق استاندارد های جهانی صورت گرفته و با فرهنگ ایران بومی سازی شده و این می تواند سرعت معاملاتی را در کشور افزایش دهد. یک تیم آسیب شناسی قوی در مجموعه شابش فعالیت دارند تا بصورت فوری به خواسته های مردم جنبه اجرایی دهند.

وی افزود: نیاز است که به املاک در قالب فضای مجازی، سرعت داده شود و نباید فراموش کنیم در دهه آینده بیشترین فعالیت های املاک در فضای مجازی صورت خواهد گرفت.

عقبایی اظهار داشت: ورود مجموعه های تخصصی در بخش املاک یک موضوع ضروری است و نیاز است تخصصی تر به این بخش توجه شود تا دغدغه های مردم کاهش پیدا کند.

این مقام مسوول تاکید کرد: از مردم خواستارم که به هر سایتی که ارایه خدمات می دهد اعتماد نکنند و از اتحادیه استعلام بگیرند تا از آنها کلاهبردای و اخاذی نشود.

وی اذعان داشت: ظرفیت ایران در زمینه مسکن بسیار بالا است و نسبت به بسیاری از کشورها سرمایه گذاری در بخش مسکن بالاترین سود و بازدهی را دارد، حتی این می تواند انگیزه ای برای سرمایه داران خارجی باشد که بیاند در بخش مسکن ایران بصورت مشارکتی سرمایه گذاری کنند و مجموعه شابش توانایی این را دارد که در جذب سرمایه گذار خارجی حرکت کند.

در حاشیه آئین رونمایی از وب سایت و اپلیکیشن" شابش" مدیرعامل وب سایت تخصصی املاک کشور (شابش) گفت: بنیانگذاری این مجموعه در سه سال پیش صورت گرفته و مدت شش ماه است که مجموعه ما راه اندازی شده است.

" شهریار هژبر" در ادامه افزود: مجموعه ما در زمینه خرید، فروش و اجاره ملک بصورت آنلاین عمل می کند و مردم می توانند با بازدید از وب سایت "شابش" بهترین تصمیم گیری را داشته باشند و افتخار من این است که نیروهای جوان، متخصص و مستعدی در این مجموعه کار می کنند.

وی اظهار داشت: هدف ما این است که با اتحادیه مشاورین املاک کشور هماهنگ باشیم و با توجه به اینکه 24 سایت در زمینه املاک فعالیت دارند و در صورت ضعیف عمل کردن آنها فرصتی است برای ما که بتوانیم جای خود را در کشور باز کنیم.

هژبر در ادامه گفت: رویکرد ما این است که کار خود را بصورت حرفه ای انجام دهیم تا آژانس های املاک از ما استقبال کنند و تا این موضوع بتواند به رفع رکود بازار مسکن کمک کند.

مدیر مجموعه شابش در پایان گفت: تیم برنامه نویسی قوی ای داریم و خوشبختانه توانستیم بهترین نرم افزار دنیا را راه اندازی کنیم. هدف ما این است در ارایه خدمات به مردم در کشور اولین باشیم و در این مدتی که سایت را راه اندازی کردیم روند سعودی خوبی داشتیم و مهم این است ما مستقل هستیم و شناختی خوبی از بازار مسکن کشور داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز