پوردستان:

ارتقای معیشت کارکنان آجا مورد توجه مقام معظم رهبری است

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۵:۲۳
کد خبر: ۵۰۱۸۸۸
ارتقای معیشت کارکنان آجا مورد توجه مقام معظم رهبری است
جانشین فرمانده کل ارتش از پروژه واحدهای مسکونی در ساخت چیتگر بازدید کرد و از پیگیری های مستمر فرماندهی معظم کل قوا درباره ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، "امیر احمدرضا پوردستان" به همراه مدیر عامل بنباد تعاون ارتش و تنی چند از مسوولان در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای سطح معیشت و مسکن کارکنان آجا، از پروژه های در حال ساخت چیتگر ارتش بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

در این مراسم "امیر پوردستان"، ضمن بازدید از میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت پروژه چیتگر، خطاب به مدیرعامل و سایر مسوولان بتاجا، گفت: ان شاءلله در سایه تلاش و کار سازندگی مستمر شما و پشتیبانی های سامانه فرماندهی آجا و الطاف حضرت صاحب الزمان (عج) شاهد پیشرفت روزافزون کارهای عمرانی باشیم و بدون شک این کار که برای سربازان آقا امام زمان (عج) انجام می دهید مورد عنایت و الطاف ایشان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنانش با اعلام آمدگی جهت کمک به پیشرفت کمی و کیفی پروژه چیتگر خاطر نشان کرد: واقعیت مطلب این است که انتظار کارکنان ارتش از این پروژه بیشتر از این است لذا نقایص این پروژه باید به سرعت مرتفع شود.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا، تصریح کرد: یکی از مواردی که بنده بطور مرتب به معظم له گزارش می‌کنم، وضعیت پروژه چیتگر می‌باشد و خدمت آقا عرض کردم، این مجموعه‌ای که در حال حاضر مشغول کارند، بسیار فعال و با جدیت در حال سازندگی هستند تا به موقع پروژه‌ها را به افراد ذینفع تحویل کنند.

 

نظر شما