سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد:

شکایت نواب رییس کمیسیون امنیت ملی از یکدیگر/ عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر به مجلس می رود

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۱:۲۱
کد خبر: ۵۰۱۹۵۳
شکایت نواب رییس کمیسیون امنیت ملی از یکدیگر/ عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر به مجلس می رود
محمد جواد جمالی گفت: در جلسه این هفته هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت دو نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از یکدیگر مطرح شد.

«محمدجواد جمالی» سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص پرونده های مطرح شده در جلسه این هفته به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: پس از جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پرونده آقای محمود صادقی نماینده مردم تهران را به دست دو تن از اعضای کمیسیون اصل 90 که حقوقدان هستند، دادیم و قرار شد مطالعه و اعلام نظر کنند. نهایتاً در مورد این پرونده هیات هفت نفره نظارت بر رفتار نمایندگان تصمیم خواهد گرفت.

محمدجواد جمالی ادامه داد: در خصوص شکایت آقای ساداتی نژاد نتوانستیم صلح و سازشی میان این دو نماینده برقرار کنیم که احتمالا پرونده به دادگاه خواهد رفت.

وی افزود: درمورد آقای کریمی قدوسی نیز ایشان در جلسه کمیسیون حاضر شدند که سه شکایت از طرف آقای فریدون، کواکبیان و .. مطرح بود که در دو مورد رفتار این نماینده خلاف شان و وظیفه نمایندگی تشخیص داده نشده اما در یک مورد به منظور بررسی های بیشتر وقت خواسته است تا اعلام نظر کند.

جمالی به موضوع شکایت کوچکی نژاد هم اشاره کرد و اظهار داشت: شکایت آقای کوچکی نژاد نیز در هیات نظارت مطرح و قرار شد آقای محمودی عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر نیز برای جلسه بعدی دعوت شوند تا صحبت ها و توضیحات آنها نیز شنیده شود.

این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به پرونده دیگری در مورد دو تن از نواب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: دو نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یعنی آقای دهقانی فیروز آبادی و هم آقای حسن بیگی که علیه یکدیگر شکایتی مطرح کرده بودند نیز قرار شد به هیات دعوت بشوند و توضیحات آنها نیز استماع شود.

وی در مورد موضوع شکایت این دو نماینده گفت: موضوع شکایت بحث اطلاعیه ای است که بعد از اظهارات آقای کریمی قدوسی در مورد صحبت های آقای ظریف منتشر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز