آیت الله بیات زنجانی:

تلاش‌های خستگی ناپذیر آیت الله هاشمی بر کسی پوشیده نیست

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۵:۰۸:۰۱
کد خبر: ۵۰۴۱۵۴
تلاش‌های خستگی ناپذیر آیت الله هاشمی بر کسی پوشیده نیست
آیت الله العظمی بیات زنجانی در پی رحلت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام آیت الله العظمی بیات زنجانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند برادر ارجمند و گرانمایه‌ام، یار دیرین امام و امت و امانتدار بزرگ انقلاب اسلامی و مردم ایران، آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی رحمة الله علیه به ملکوت اعلی پیوست و آرامشی ابدی یافت اما ثلمه‌ای سخت و عمیق بر جای گذاشت.

هاشمی رفسنجانی، اسوۀ صبر و نمونه‌ای از احرار و آزادگان این سرزمین و یکی از مصادیق بارز اعتدال و میانه‌روی در امت وسط رسول خدا بود که تلاش‌های خستگی ناپذیر او در این راه بر کسی پوشیده نبوده و ایرانیان در هر جای دنیا مفتخر و بالنده به او و نام او به عنوان یک مسلمان و شیعۀ واقعی امیرالمؤمنین سلام الله علیه و عامل وحدت و وفاق اسلامی در دورۀ معاصر هستند.

او امانتدار امام و انقلاب و حق‌داری است که حق بزرگی بر آرامش و امنیت انقلاب اسلامی از یکسو و قوّت و شوکت آن از سویی دیگر دارد. او به مفهوم دقیق کلمه، تا جان در بدن داشت، تکلیف خود را در برابر مردم و سرزمین ایران ادا نمود؛ اما حق بایسته و شایستۀ او به ویژه در سال‌های اخیر ادا نشد که یقیناً مردم، شایسته‌ترین قدرشناسی را از او انجام خواهند داد.

سابقه دوران مبارزه در رژیم گذشته از یک سو و یک دهه تلاش شبانه روزی و مشترک در روزهای سخت اول انقلاب و شرایط ویژه جنگ در مجلس شورای اسلامی از سوی دیگر، بین بنده و ایشان ارتباطی صمیمانه ایجاد کرده بود که یادآوری آن خاطرات مشترک، تحمل این اتفاق تلخ را برای من سخت تر می کند.

اینجانب ضایعۀ فقدان آن فقیه و مبارز خستگی ناپذیر را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، عموم مردم ایران و اهل بیت معزز ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، غفران و بهجت مدام اخروی را برای ایشان مسئلت دارم.

اسدالله بیات زنجانی

بیستم دی ماه 1395

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز