تا ساعتی دیگر برگزار می شود؛

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۵:۲۱
کد خبر: ۵۰۴۴۸۸
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب
مراسم بزرگداشتی از سوی رهبر معظم انقلاب در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، تا ساعتی دیگر در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،  براساس اطلاعیه‌ دفتر رهبر انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، از ساعتی دیگر آغاز و تا ساعت 12 ادامه دارد.

متن اطلاعیه‌ی دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون

ضمن ابراز تأسف و تأثر فراوان به مناسبت ارتحال جانکاه یار صادق انقلاب اسلامی، مرید امام راحل (ره) و رفیق دیرین و همسنگر رهبر انقلاب اسلامی، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، به اطلاع می‌رساند مجلس بزرگداشتی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» روز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

ضمن طلب علوّ درجات برای آن فقید سعید و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده‌ی محترم و بازماندگان ایشان از عموم مردم مؤمن و انقلابی دعوت می‌شود با شرکت در این مجلس از مقام شامخ روحانیت تجلیل شایسته به عمل آورند.

دفتر مقام معظم رهبری - محمدی گلپایگانی

   ۲۰ دی ۱۳۹۵

همچنین هیات دولت نیز با صدور اطلاعیه ای از ملت شریف ایران دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند.

در این اطلاعیه آمده است: هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت مجدد ارتحال عالم مجاهد، مبارز خستگی ناپذیر، یار دیرین و همدل و همراه امام و رهبری و محبوب مردم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رحمه الله علیه، ملت شریف و قدرشناس را به شرکت گسترده در مراسم ترحیمی که از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در روز چهارشنبه ۲۲ دیماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ در حسینیه امام خمینی برگزار می شود دعوت می نماید.

هیات دولت تاکید کرده است: حضور گسترده همگان در این مراسم ادای احترام به خدمتگزاران صادق این سرزمین خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز