به منظور شرکت در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛

عبدالله عبدالله به تهران می‌آید

۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۴:۴۴
کد خبر: ۵۰۴۴۹۶
عبدالله عبدالله به تهران می‌آید
عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه دولت وحدت ملی افغانستان به همراه شماری از مقامات این کشور امروز وارد تهران می‌ شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، عبدالله‌عبدالله در راس هیئتی به منظور شرکت در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران و برای عرض تسلیت به مقامات ایرانی امروز وارد تهران می‌شود.

عبدالله را در این سفر سید فاضل سانچارکی، مشاور فرهنگی، سرور دانش، معاون دوم رئیس جمهور افغانستان، صلاح‌الدین ربانی، وزیر امور خارجه، وزیر حمل و نقل، وزیر توسعه روستایی، مشاورین و شماری از خبرنگاران افغانستانی همراهی می‌کنند.

پیش از این رهبران دولت وحدت ملی افغانستان و شماری از سیاستمداران این کشور درگذشت این مقام دولتی ایران را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفته‌اند.

رئیس اجرائی افغانستان و هیئت همراه، در این سفر با مقام های ارشد جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و در باره گسترش و تعمیق همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف گفت و گو می کند.

عبدالله عبدالله دی ماه سال گذشته نیز سفری چهار روزه به تهران داشت و در پایان از منطقه آزاد چابهار دیدن کرد و از توسعه ظرفیت های این بندر و واگذاری زمین به سرمایه گذاران افغان برای ترانزیت کالا از این منطقه ابراز خرسندی کرد.

افغانستان در خشکی محصور شده و به دریا راه ندارد و سرمایه گذاران افغان برای انتقال ارزان تر و سریع تر کالاهای وارداتی و صادراتی خود علاقه مند به استفاده از منطقه آزاد چابهار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز