جبار علی ذاکری:

۱۳۸۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت برای ۵ پروژه ریلی اختصاص یافت

۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۵:۴۶:۵۵
کد خبر: ۵۰۵۹۳۴
۱۳۸۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت برای ۵ پروژه ریلی اختصاص یافت
عضو هیات ‌مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور از تامین نقدینگی برای روسازی پروژه‌‌های ریلی اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت:چهار هزار و 700 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات روسازی و تملک اراضی و 13هزار و 800 میلیار ریال اوراق مشارکت به 5 پروژه ریلی اختصاص یافته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جبار علی ذاکری با اشاره به خبرهای خوش ریلی که هفته گذشته وعده آن را داده بود، گفت: این هزینه ها برای تملک اراضی واقع در مسیر و تامین تجهیزات روسازی 5 پروژه اقتصاد مقاومتی شامل خرید ریل و سوزن تخصیص یافته است و امیدواریم در روزهای آینده سرعت اجرای پروژه ها افزایش یابد.

وی به معرفی 5 پروژه ریلی اقتصاد مقاومتی مورد نظر پرداخت و گفت: پروژه‌های‌ راه‌آهن تهران- ساوه -همدان؛ قزوین- رشت، میانه- بستان‌آباد، مراغه - ارومیه و راه‌آهن غرب کشور پروژه‌های مورد نظر هستند که 198 کیلومتر آنها تا 22 بهمن و ایام‌الله دهه فجر آماده بهره برداری می شود.

معاون ساخت و توسعه راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل اظهار داشت: بقیه پروژه های ریلی کشور در سه ماه نخست و سه ماه دوم سال 1396 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

ذاکری با بیان اینکه دولت مصمم است منابع مالی توسعه حمل‌ و نقل ریلی را در کشور تامین کند، گفت: توسعه حمل‌ و نقل ریلی مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم است، لذا انتظار می‌رود پروژه‌های ریلی در مدت زمان کوتاهی به ‌صورت جدی عملیاتی و به بهره‌برداری برسند.

عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌‌و نقل خاطرنشان کرد: با توجه به تامین مالی این پروژه ها، انتظار می‌رود مشاوران با نظارت کافی بر پروژه ها، در ارتقای کیفیت کار انجام شده نقش موثری داشته باشند، ازاین‌رو امیدواریم باهمت و تلاش پیمانکاران و مشاوران پروژه‌ها به سرانجام برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز