در گفتگو با برنا؛

چمران اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی را تشریح کرد

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۸:۰۹
کد خبر: ۵۰۶۱۱۶
چمران اهداف جبهه مردمی انقلاب اسلامی را تشریح کرد
عضو هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی پیرامون اهداف سیاسی این حزب و برنامه آنها برای حضور در انتخابات سخن گفت.

«مهدی چمران» عضو هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی که عمر آن به کمتر از یک ماه می‌رسد در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا پیرامون خط فکری این حزب تازه تاسیس گفت: قرار است افراد عضو در این حزب تنها به جبهه اصولگرایان منتهی نشده و موضوع خط فکری در میان افراد مطرح نباشد. ما سعی کرده ایم جمعی را فراهم کنیم تا از همه افکار و منش های سیاسی در آن حضور داشته باشد. 

وی ادامه داد: هر کس معتقد به انقلاب، قانون اساسی و رهبری است می‌تواند در کنار ما حضور داشته باشد.

چمران در پاسخ به این سوال که آیا جبهه مردمی انقلاب اسلامی، برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی معرفی می‌کند یا خیر، گفت: ما ساز و کار سیاسی خود را در این جبهه دنبال می‌کنیم و هدفمان، معرفی کاندیدا برای انتخابات از دل مردم و نیروی انقلابی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه پیرامون حضور مرضیه دستجردی به عنوان کاندیدای زن از سوی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخاب از سوی جبهه مردمی انقلاب اسلامی نبوده و تنها با معرفی حزب ما وارد انتخابات نخواهد شد. 

گفتنی است، عضو هیات موسس جبهه مردمی انقلاب اسلامی درحالی به فراجناحی بودن این حزب اشاره کرد که تنها هشت وزیر از دولت هشتم و نهم عضو جبهه مردمی انقلاب اسلامی هستند و بسیاری از نمایندگانی که به مجلس دهم راه پیدا نکرده اند از این جبهه حمایت کرده اند.

نظر شما