حسین زاده در گفت و گو با برنا:

مخالفت با خرید ایرباس سیاسی است/ برخی به هرشکلی با همه خروجی های برجام مخالفت می کنند

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۳:۲۰
کد خبر: ۵۰۶۱۲۴
مخالفت با خرید ایرباس سیاسی است/ برخی به هرشکلی با همه خروجی های برجام مخالفت می کنند
عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه وظیفه دولت در شرایط فعلی سنگین تر شده و باید خرید ایرباس را تکمیل کند، گفت: آنچه در این فضا مطرح می شود تنها مخالفت های سیاسی است لذا دولت باید نسبت به این موضوع و انتقادها بی تفاوت باشد.

«عبدالکریم حسین زاده» عضو کمیسیون عمران مجلس در مورد خرید هواپیمای ایرباس و انتقادهای مطرح شده به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: زمانی که بحث خرید ایرباس مطرح شد عده ای با فضاسازی رسانه ای عنوان می کردند این فقط تفاهمنامه است و هواپیمایی به کشور نمی آید، وقتی اولین ایرباس به کشور آمد سوال ها برعکس شده و مطرح می کنند چرا این موضوع در اولویت قرار گرفته است.

نماینده مردم نقده ادامه داد: پرسش های قبل و بعد از خرید ایرباس، فرمش تغییر کرده و تنها موضوع اعتراض مطرح است.

او افزود: به نظر می رسد این مخالفت ها در ادامه مخالفت ها با برجام است و از آنجایی که نگاه صفر و صدی به برجام وجود دارد و برخی به هر شکلی همه خروجی های این توافق نامه را نفی می کنند. 

این عضو کمیسیون عمران بیان کرد: آنچه مسلم است، برای کشوری که می خواهد در مسیر توسعه گام برداشته و تعاملات بین المللی خود را افزایش دهد، باید چنین هزینه هایی را انجام دهد.

او با تاکید بر اینکه وظیفه دولت در شرایط فعلی سنگین تر شده و باید این خرید را تکمیل کند، افزود: آنچه در این فضا مطرح می شود تنها مخالفت های سیاسی است لذا دولت باید نسبت به این موضوع و انتقادها بی تفاوت باشد.

عبدالکریم حسین زاده در پایان گفت: اگر انتقادی مطرح است باید به صورت کارشناسی و در جهت پیشرفت امور مطرح شود. اینکه از اساس و تنها برای بیان اعترض با موضوعی مخالفت شود، نتیجه مطلوبی برای کشور نخواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز