رونمایی از دو اتومبیل جدید ایران خودرو

۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۰۶۹۲۰
رونمایی از دو اتومبیل جدید ایران خودرو
پژوه ۲۰۷ A صندوق‌دار و دنا پلاس محصولاتی بودند که در حضور خبرنگاران و عکاسان از آنها رونمایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از تولید و تجارت، کیوان زرگران، مدیر این پروژه در خصوص علت طراحی مجدد این خودروها گفت: با توجه به اینکه ما در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هستیم و این شعار سرلوحه مجموعه ایران خودرو است تصمیم گرفتیم با توجه به نیاز مشتریان و بازخوردهایی که از مدل‌های قبلی این خودروها داشتیم بر پایه استفاده حداکثری از قطعات داخلی این خودروها را به تولید انبوه برسانیم.

وی ادامه داد: در تحقیقاتی که توسط ایران خودرو انجام گرفت به این نتیجه رسیدیم که کلاس C و صندوق دار بودن خودروها در بین خانواده‌ها طرفدار زیادی دارد و بر همین اساس تصمیم گرفتیم این تغییر را در خودروی ۲۰۷ ایجاد کنیم.

زرگران تصریح کرد: تغییرات دیگری نیز در راستای درخواست مشتریان صورت گرفت که سبب شد ۴۰ قطعه جدید در خودروی پژو ۲۰۷ A استفاده شود که از این تعداد ۳۷ قطعه از شرکت‌های داخلی و سه قطعه از شرکت‌های خارجی است و تصمیم داریم تا آن سه قطعه خارجی را نیز با قطعه سازان داخلی تولید کنیم.

مدیر این پروژه تصریح کرد: قطعات بدنه، چراغ‌های عقب جدید، دوربین دید عقب و آینه‌های تاشو از دیگر تغییراتی است که در این خودرو ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: زمان‌بندی ساخت خودرو و دیگر موارد قطعه‌سازی مطابق با استانداردهای خودروسازان مطرح دنیا بوده است و امیدواریم این خودرو در نیمه اول شهریور ماه به بازارعرضه شود.

زرگران افزود : مطابق تحقیقاتی که توسط گروه بازاریابی ایران خودرو صورت گرفته مطمئن هستیم که یکی از محصولات پرفروش ما خواهد بود. با توجه به این که هماهنگی‌های لازم با قطعه‌سازان و واحد تامین قطعات ایران خودرو صورت گرفته تولید انبوه این خودرو از اسفندماه آغاز خواهد شد.

دنا پلاس

زرگران در خصوص دیگر خودرویی که امروز رونمایی شد، گفت: از زمان عرضه خودروی دنا به بازار شاهد استقبال خوبی از این خودرو بودیم و جزو خودروهای پرفروش ایران خودرو است. بر همین اساس تصمیم گرفتیم که با تغییراتی در این خودرو به خواسته مشتریان احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین تغییری که در این محصول صورت گرفته ارتقای استانداردهای ایمنی بوده است که توسط دو موسسه معتبر اکف و ایکسپوسینانتال آلمان صورت گرفته است. افزایش تعداد ایربگ‌های جانبی و نصب سان‌روف (سقف شیشه‌ای) مهم‌ترین تغییراتی است که در این خودرو صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: آبشن سان روف یکی از ویژگی‌هایی است که مردم آن را دوست دارند و خودروهایی که از این آپشن برخوردار باشند طرفداران بیشتری دارند. در این خودرو ۸۵ قطعه جدید به کار برده شده و با توجه به نگاه صادراتی که ما برای دنا پلاس داشتیم تمام استانداردهای لازم را از مراکز معتبر اروپایی اخذ کردیم.

وی در ادامه گفت: در صنعتی‌سازی قطعات جدید این خودرو علاوه بر شرکت‌های داخلی، یک شرکت از کره جنوبی با ما همکاری داشت و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم تا آخر امسال این خودرو وارد بازار شود. از دیگر تغییراتی که در دنا پلاس به وجود آمده سیستم صوتی جدید و دوربین عقب است که بر اساس درخواست مشتریان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز