اسحاق جهانگیری در کنگره ملی مدیریت امور جوانان:

دوران سازندگی و اصلاحات با حضور جوانان شکل گرفت

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۶:۲۱
کد خبر: ۵۰۸۷۹۷
دوران سازندگی و اصلاحات با حضور جوانان شکل گرفت
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه دوران سازندگی واصلاحات با حضور جوانان شکل گرفت، گفت: سرنوشت انقلاب و جنگ تحمیلی، زمانی تغییر کرد که جوانان در صحنه حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در کنگره ملی مدیریت امور جوانان گفت: حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، تلخ و تأسف آور است. در این حادثه آتش نشانان با جان فشانی برای نجات دیگران جان خود را به خطر انداختند. از درگاه خداوند می خواهیم تا کمک کند سالم به آنها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت مسائل ریزش ساختمان بررسی خواهد شد، افزود: این حادثه نشان داد ملت ایران همیشه در حوادث مهم حضور دارند و ما در ساعات اولیه حادثه شاهد بودیم افراد زیادی برای اهدای خون به آتش نشانان مجروح رفتند، این همکاری و همدلی مردم، سرمایه بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است.

جهانگیری تصریح کرد: اعضای ستادهای سامان دهی ملی جوانان در این گردهمایی شرکت کردند تا در کنار سازمان های مردم نهاد برای کمک به تسهیل امور جوانان فعالیت کنند؛ این گردهمایی فرصتی است که مسئولان درباره مهم ترین مسئله کشور بیاندیشند.

وی ضمن بیان اینکه ارتقای توسعه ملی باعث ارتقای ظرفیت های مادی و معنوی است و این موضوع به توسعه کشور منجر می شود، اظهار کرد: بدون تردید در کشوری مانند ما که تعداد جوانان آن زیاد است، ظرفیت های مادی و معنوی فراوانی وجود دارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه باید به موضوع جوان به عنوان توسعه ملی نگاه کرد، ادامه داد: سامان دهی امور جوانان مهم ترین شاخصه در توسعه ملی است، باید بدانیم جوانان چه حقوقی دارند و حد مشارکتشان به چه اندازه است. اگر حقوق و مشارکت جوانان شکل بگیرد، توسعه شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دین ما نگاه ویژه ای به جوانان دارد، گفت: تعییر نگرش اجتماعی نسبت به مسائل حقوقی جوانان کلیدی است، جوانان سرمایه بالقوه کشور هستند که می توانند به تدوین برنامه های آینده کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه دوران سازندگی واصلاحات با حضور جوانان شکل گرفت، گفت: سرنوشت انقلاب و جنگ تحمیلی، زمانی تغییر کرد که جوانان در صحنه حضور پیدا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز