صادقی در گفتگو با برنا:

استعفای تابش مورد قبول وجایگزینش مشخص شد/ جلسه فوق العاده برای پلاسکو در مجلس

۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۲:۲۱
کد خبر: ۵۰۸۹۲۸
استعفای تابش مورد قبول وجایگزینش مشخص شد/ جلسه فوق العاده  برای پلاسکو در مجلس
نماینده مردم تهران ضمن توضیح در مورد انتخابش به عنوان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از پذیرش استعفای محمدرضا تابش و تعیین جایگزین او نیز خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان انتخاب شد. او در این رابطه به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: ریاست شورای هماهنگی اصلاح طلبان به صورت دوره ای و هر سه ماه یک بار تغییر می کند.

محمود صادقی توضیح داد: دبیر هریک از احزاب اصلاح طلب به صورت دوره ای ریاست شورای هماهنگی اصلاح طلبان را به عهده می گیرد و از ابتدای این دوره هم نوبت به انجمن اسلامی جامعه مدرسین دانشگاه ها رسید که من به عنوان دبیرکل انجمن، مدت سه ماه به عنوان رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان انتخاب شدم.

موسوی لاری نائب رئیس ثابت محمود صادقی نائب رئیس دوره ای

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که فعالیت های شورای هماهنگی در این دوره چگونه خواهد بود، اظهار کرد: اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان، عضو شورای عالی سیاست گذاری انتخابات هم هستند و رئیس دوره ای شورای هماهنگی به عنوان نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری نیز انجام وظیفه می کند. یعنی آقای عارف که ریاست شورای عالی سیاست گذاری را برعهده دارد دو نائب رئیس نیز در کنار او فعالیت می کنند که آقای «موسوی لاری» به عنوان یکی از نواب رئیس ثابت هستند و دیگری رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان این نقش را ایفا می کند.

صادقی ادامه داد: در این دوره سه ماهه مهمترین و اولویت دارترین مسئله موضوع انتخابات است که هم انتخابات شوراهای شهر و هم انتخابات ریاست جمهوری را شامل می شود.

او تاکید کرد: بنابراین هم در شورای هماهنگی اصلاح طلبان و هم در شورای عالی سیاست گذاری اولویت اصلی ایجاد هماهنگی بیشتر و انسجام بیشتر اصلاح طلبان در سطح کل کشور است تا بتوانیم به وحدت حداکثری برسیم.

تلاش شورای هماهنگی برای رفع مشکل احزاب اصلاح طلب

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیان کرد: با توجه به اینکه احزاب عضو شورای هماهنگی در سال‌های اخیر دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرده اند برای رفع برخی مشکلات آنها نیز گام هایی برداشته خواهد شد.

محمود صادقی با تاکید بر وجود هماهنگی میان شورای هماهنگی اصلاحات و شورای عالی سیاست گذاری اظهار کرد: احزاب عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان که تعداد آنها به 24 حزب می رسد، عضو شورای عالی سیاست گذاری نیز هستند و اساسا پایه شورای عالی سیاست گذاری، هم در مرکز و هم در استان ها بر مبنای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استوار شده است.

استعفای تابش مورد قبول قرار گرفت

او در پاسخ به این سوال که آیا استعفای محمدرضا تابش از رابط اصلاح طلبان استان یزد در شورای سیاست گذاری مورد پذیرش قرار گرفت، گفت: ایشان چون در هیئت نظارت استان یزد عضو هستند و پیش از این  به عنوان یکی از رابطین میان اصلاح طلبان استان یزد انتخاب شده بودند، برای جلوگیری از تداخل وظایف، از آن استعفا دادند که استعفای ایشان به عنوان رابط استان یزد مورد قبول واقع شد و فرد دیگری به نام خانم «اعظم صدرنوری» جایگزین آقای تابش شد.

جلسه فوق العاده مجمع نمایندگان تهران در مجلس برای ساختمان پلاسکو

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال دیگری در مورد اقدامات مجمع نمایندگان در راستای ساختمان پلاسکو گفت: مجمع نمایندگان تهران به صورت مستمر در مورد موضوع ساختمان پلاسکو با ستاد بحران در ارتباط هستند و فردا نیز قرار است جلسه ای فوق العاده در مجلس با حضور کلیه اعضای مجمع نمایندگان تهران در این رابطه برگزار شود.

 

نظر شما