وزیر کشور:

دوام انقلاب در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری است

۱۳۹۵/۱۱/۱۱ - ۲۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۱۳۴۷۶
دوام انقلاب در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری است
وزیر کشور گفت: با تبعیت از مقام معظم رهبری توانسته‌ایم انقلاب را در مسیر خود حفظ کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی با حضور در تالار پرستو ارگ جدید بم ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سانحه دلخراش فروریختن ساختمان پلاسکو و همچنین تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی فصل نوینی در سرنوشت ایران بوده است و توانسته‌ایم با همه تهمت‌هایی که دشمنان ما به انقلاب زده‌اند، آن را پاس بداریم و این انقلاب که یادگار شهدا و امام راحل ماست را به فرزندانمان تحویل دهیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم بم افزود: با تبعیت از مقام معظم رهبری توانسته‌ایم انقلاب را در مسیر خود که همانا تحقق آرمان‌های انقلابی و کمک به دین است، حفظ کنیم.

وزیر کشور با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به مردم بم عنوان کرد: ما انسان‌ها باید رد پاهایی از خود برجای بگذاریم که موجب خیر و برکت شود و ارگ جدید یادگار دلسوزانی است که نیت خیر داشته‌اند و اکنون موجب بالندگی منطقه شده است.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، کارخانه خودروسازی کارمانیا در محل ارگ جدید بم افتتاح شد.

همچنین عملیات گازرسانی به شهرستان‌های فهرج، نرماشیر و خواجه عسکر با مجموع اعتبار 74 میلیارد تومان ظهر امروز با حضور وزیر کشور کلنگ‌زنی شد.

 

 

نظر شما