شریعتمداری:

یاس در بین مردم باید از بین برود/ گام‌های موثر دولت در حوزه فناوری و ارتباطات

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۱۵۴۳۶
یاس در بین مردم باید از بین برود/ گام‌های موثر دولت در حوزه فناوری و ارتباطات
معاون اجرایی رئیس جمهوری در مراسم افتتاح خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: اقدامات خوب و مطلوبی برای انعکاس اقدامات دولت در صدا و سیما انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در مراسم افتتاح خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: اقدامات خوب و مطلوبی برای انعکاس اقدامات دولت در صدا و سیما انجام شده است.

وی افزود: عصر حاضر عصر انفجار اطلاعات است و هرچه در این زمینه گام برداریم کم است.

شریعتمداری با بیان اینکه دولت طی سالهای اخیر گام های موثری در حوزه فناوری و ارتباطات برداشته است خاطر نشان کرد:همچنین دولت در حوزه تجهیزات مربوط به فناوری و اطلاعات، بالا بردن ظرفیت پهنای باند و توسعه فیبر نوری اقداکات گسترده ای انجام داده است.

وی ادامه داد:  اطلاعات مثبت و منفی ذهن مردم به خصوص جوانان را گرفته است لذا نقش صدا و سیما در این خصوص بسیارمهم است.

شریعتمداری عنوان کرد: از بین بردن یاس و توسعه امید در بین مردم امری ضروری است و بزرگترین خیانت این است که امید را از مردم بگیریم.

وی بیان داشت: انتظار این است که توسعه فرهنگ امید و نشاط را در جامعه داشته باشیم وصداوسیما هم از زمانی که آقای علی عسگری در این حوزه مشغول به کار شده اقدامات خوب و مطلوبی را برای انعکاس اقدامات دولت انجام داده است.

شریعتمداری اظهار کرد: قوه مجریه بار سنگینی را بر دوش دارد و صدا و سیما برای اطلاع رسانی و انعکاس خدمات قوه مجریه تاکنون گام های موثری را برداشته که قابل تقدیر است.

وی یادآور شد: طی دوره های گذشته با نرخ رشد اقتصادی منفی به دلیل تحریم ها مواجه بودیم اما امروز سایه شوم تحریم ها برداشته شده و قدم های جدی در حوزه اقتصاد کلان برداشته شده و شاهد ثبات در بازار هستیم.

شریعتمداری گفت: با توجه به انباشت محدودیت ها هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه سالانه باید ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود که کار سنگینی است، تصریح کرد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سالانه ورودی به بازار کار داریم که باید برای آنها اشتغال ایجاد شود.

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت:  امسال در لرستان ۲۵ هزار فرصت شغلی قرار است ایجاد شود که تاکنون ۱۷ هزار شغل محقق شده است.

محمد شریعتمداری در خاتمه سخنان خود با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت روستایی لرستان از نعمت گاز برخوردار هستند خاطر نشان ساخت:در بخش گازرسانی هم قبل از دولت ۳۲۴ روستا گازرسانی شده بود که به این تعداد ۶۲۴ روستا اضافه شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز