حجت الاسلام و المسلمین منتظری:

یکی از سیاست های راهبردی دشمن ضربه به اقتصاد است/ باید به کولبرها کمک شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۸:۴۸:۱۵
کد خبر: ۵۱۶۳۶۲
یکی از سیاست های راهبردی دشمن ضربه به اقتصاد است/ باید به کولبرها کمک شود
دادستان کل کشور گفت: دشمن امروز یکی از سیاستهای راهبردی خودش را راه ضربه به اقتصاد انتخاب کرده است. قاچاق اثرات منفی در کشور دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دادستان کل کشور در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن امروز یکی از سیاستهای راهبردی خودش را راه ضربه به اقتصاد انتخاب کرده است، اظهارکرد:  قاچاق اثرات منفی در کشور دارد و  مبارزه با این مهم از اهم مبارزات و اقدامات کشورست.در جمع امروز همه آنهایی که دست اندرکار هستند، آمار کشفیات قاچاق کالا توسط آنها قابل تامل است.

وی گفت: به نظر من دو راه اساسی برای مبارزه وجود دارد، یکی اینکه مرزها را ببندیم که اساسا کالای قاچاق وارد کشور نشود و دوم اینکه کسانی که به هر راهی کالای قاچاق وارد می کنند تا کشف صورت می گیرد باید کالای کشف شده آنها معدوم شود.
 
دادستان کل کشور تصریح کرد : مقام  معظم رهبری تاکید کرده اند که کالای قاچاق باید آتش زده شود. برای اینکار هم اگر اشکال قانونی وجود دارد باید مرتفع شود. مجلس باید برای ایجاد قانون کمک کند. اگر این امر اجرایی شود هم طمع ورود کالای قاچاق را می گیرد و هم با قاچاقچی ها مبارزه می شود.
 
وی اضافه کرد: کوله برها یک عده از مرز نشین ها هستند از قدیم الایام هم همین کار را می کردند.راه ارتزاق آنها اوردن جنس از مرز است این افراد مستضعف هستند و باید به انها کمک هم بشود، اما دسته دوم کوله برهایی هستند که اجیر هستند یک عده سرمایه دار افرادی را اجیر می کنند تا با استفاده از توان و راه بلدی آنها اقدام به قاچاق گسترده کالاهای قاچاق به کشور می کنند. در این راه قطعا نیروهای اطلاعاتی و انتظامی وارد عمل می شوند و آنها را دستگیرمی کنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین منتظری  درباره تصمیمات دولت امریکا نیز گفت: از طریق طرح در محاکم بین المللی درباره تصمیمات رییس جمهور تازه کار امریکا تصمیماتی که گرفته شده عملکردش به قدری ناپسند است که مردم به مقابله با آن پرداخته است.در دنیا یک نوع تقابل در حال انجام است و مردم در حال مبارزه با آن هستند. امیدواریم که سر عقل بیایند  و از این تصمیمات بچه گانه صرفه نظر کنند. ملت ما در طول ۳۸ ساله گذشته نشان داده اند که این تصمیمات اصلا خللی در روحیه انقلابی گری آنهابه وجود نخواهد آورد.
 
دادستان کل کشور  درباره ویلا سازی در شمال کشور و در سواحل دریای خزر نیز گفت: سال های سال این مساله ادامه داشته است و دارد ، اما مواردی که گزارش می شود و نشان از تجاوز به دریاست کامل رصد  و با آنها برخورد می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز