انصاری:

تهمت و تخریب در برخی رسانه‌ها مایه تاسف است/ مسئولان علیرغم مشغله خانواده شهدا را فراموش نمی‌کنند

۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۳:۵۲
کد خبر: ۵۱۶۷۵۱
تهمت و تخریب در برخی رسانه‌ها مایه تاسف است/ مسئولان علیرغم مشغله خانواده شهدا را فراموش نمی‌کنند
معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: باید وحدت کلمه و اخلاق کریمه مدنظر قرآن را در جامعه محقق کنیم و زبان پیامبر را که زبان صلح، آشتی، وحدت و حفظ احترام است برای تعامل با یکدیگر انتخاب کنیم و اینکه گاهی رسانه ها و تریبونها عرصه تهمت و تخریب و غیبت می شوند، باعث تاسف خواهد بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز دوشنبه در ادامه برنامه های سفر به استان البرز در دیدار با خانواده شهیدان پناهی که سه فرزندشان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند، گفت: این انقلاب و آزادی ما دستاورد خون شهدا و فداکاری خانواده شهدا و بخصوص والدین شهداست که حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند.

معاون حقوقی رییس جمهوری افزود: در سفری که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر به کرج داشتم فرصت را مغتنم شمردم تا دیداری هم با شما به نمایندگی از خانواده های شهدای استان داشته باشم تا هم از شما قوت قلب بگیریم و هم از نورانیت شما بهره مند شویم.

حجت الاسلام انصاری به خانواده پناهی بابت تقدیم سه فرزندشان در راه اسلام تبریک گفت و خاطرنشان کرد: فرزندان شهید شما همچون مدال افتخاری بر سینه شما هستند و باید به خود ببالید که سه فرزند شما به عنوان اصحاب رسول الله پذیرفته شده اند. اگر چه فقدان آنها برای شما داغی سنگین است، اما این شهیدان سرمایه و پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و عزت و قدرت و عظمت جمهوری اسلامی به پشتوانه خون همین شهیدان است.

وی تصریح کرد: در ۳۸ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی سپری شده، عامل اصلی حفظ ایران از هر تهدیدی همین روحیه معنویت و ارتباط با خدا نزد مردم بوده است.

انصاری گفت: باید وحدت کلمه و اخلاق کریمه مدنظر قرآن را در جامعه محقق کنیم و زبان پیامبر را که زبان صلح، آشتی، وحدت و حفظ احترام است برای تعامل با یکدیگر انتخاب کنیم و اینکه گاهی رسانه ها و تریبونها عرصه تهمت و تخریب و غیبت می شوند، باعث تاسف خواهد بود.

در این دیدار پدر و مادر شهیدان پناهی نیز از اینکه مسئولان دولت با وجود همه مشغله های کاری، شهیدان و خانواده شهدا را فراموش نمی کنند، تشکر کرده و اظهار کردند که این انقلاب و نظام پس از خون شهدا با درایت مسئولان و زحمت کشان در عرصه های مختلف به ویژه دولت حفظ شده و رشد کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز