جشن سی و هشتم؛

جهانگیری: پیام مردم به مسوولان کار و تلاش بیشتر است

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۰:۴۰:۴۹
کد خبر: ۵۱۸۴۳۴
جهانگیری: پیام مردم به مسوولان کار و تلاش بیشتر است
معاون اول رییس جمهوری گفت: پیام مردم به مسوولان کار و تلاش بیشتر و حل مشکلات مردم و پیش برد نظام است و به دشمنان هم پیامشان این است که ما پای نظاممان ایستاده ایم و از آرمان های نظام دفاع می کنیم و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (جمعه) همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ از تقاطع خیابان های آزادی و توحید به جمع کثیر راهپیمایان تهرانی ملحق شد و در این مراسم پرشور و حماسی شرکت کرد.

وی همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران انقلاب و نظام را دوست دارند و علاقمند هستند آرمان هایی که برای آن انقلاب کردند و در رأس آنها استقلال،‌ آزادی و نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور مستقر شود و روز به روز به تحقق این آرمان ها نزدیک تر شویم.

جهانگیری بیان کرد: در مقاطعی که دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران مطالب جدیدی عنوان می کنند و رویکردهای تازه ای در پیش می گیرند،‌ مردم احساس می کنند که باید پیام روشنی برای دشمنان نظام بفرستند. 

معاون اول رییس جمهور افزود: حضور گسترده مردم در صحنه هم برای دشمنان و هم برای مسئولین کشور پیام های ویژه ای دارد.

وی ادامه داد:‌پیام مردم به مسئولین این است که کار و تلاش بیشتری کنید و مشکلات مردم را حل نمایید و به دشمنان نیز این پیام را ارسال می کنند که ما پای نظام ایستاده ایم و از آرمان های انقلاب دفاع می کنیم و به هیچ وجه از آرمان های نظام کوتاه نخواهیم آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز