جشن سی و هشتم؛

مولاوردی: زبان تهدید دیگر جواب نمی‌دهد

۱۳۹۵/۱۱/۲۲ - ۱۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۵۱۸۴۴۲
مولاوردی: زبان تهدید دیگر جواب نمی‌دهد
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: ثابت شده است زبان تهدید و خط و نشان کشیدن دیگر جواب نمی‌دهد و دوران تهدید ملت‌ها سپری شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی ملت و کشور ایران با همان انسجام ، همبستگی و اخلاص و استقلال و آزادی که برای آن خون داده‌اند و همچنین برای جهانی عاری از خشونت و نفرت پراکنی به خیابان‌های آمده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مردم ایران منادیان شعارها و آرمانهای انقلاب اسلامی هستند ، خاطر نشان کرد: ثابت شده است زبان تهدید و خط و نشان کشیدن دیگر جواب نمی‌دهد و دوران تهدید ملت‌ها سپری شده است.

وی اظهار کرد: آنچه که امروز در جامعه بین‌المللی حکمفرماست اصل برابری و احترام متقابل به یکدیگر است.

مولاوردی در ادامه با تاکید بر لزوم شکل گیری وحدت و آشتی ملی در کشور گفت:‌ هر ساله در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گیری انسجام و همبستگی ملی حول محور منافع ملی هستیم. در همین راستا امیدواریم که در همه ایام شاهد چنین وضعیتی باشیم.

وی در پایان گفت: تنها راه و گزینه غلبه بر مشکلات و چالش‌های بزرگ درونی و همچنین تهدیدات بیرونی، انسجام و همبستگی ملی  است. این انسجام می‌تواند ما را به آرمانهای بلندمان برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز