جعفرزاده ایمن آبادی:

اصولگرایان معتدل از روحانی حمایت خواهند کرد/ هیچ کدام از گزینه های مطرح شده در حد و اندازه ریاست جمهوری نیستند

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۷:۳۱
کد خبر: ۵۱۹۵۴۶
اصولگرایان معتدل از روحانی حمایت خواهند کرد/ هیچ کدام از گزینه های مطرح شده در حد و اندازه ریاست جمهوری نیستند
نماینده مردم رشت گفت: معتقدم در نهایت قالب اصولگرایان به این نتیجه میرسند که بهترین گزینه در شرایط کنونی حسن روحانی است.نمیدانم این تصمیم را میگیرند یا نه! اما مطمئن هستم که طیف معتدل اصولگرایی به این سمت حرکت خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، در خصوص برنامه حمایت اصولگرایان از حسن روحانی در انتخابات آتی گفت: به نظر می رسد اصولگرایان معتدل تمایل و گرایش بیشتری به سمت روحانی داشته باشند. با همه این حواشی که در خصوص کاندیداها مطرح می شود در نهایت یک کاندیدا معرفی میکنند که رفابت تک نفری نباشد.

وی ادامه داد :معتقدم در نهایت قالب اصولگرایان به این نتیجه می رسند که بهترین گزینه در شرایط کنونی حسن روحانی است. مطمئن هستم که طیف معتدل اصولگرایی به این سمت حرکت خواهد کرد.

جعفرزاده با بیان اینکه اصولگرایان سنتی خود به چند دسته تقسیم میشوند، خاطرنشان کرد: گروهی از سنتی ها که مشی اعتدالی دارند نیز از روحانی حمایت خواهند کرد. گروهی دیگر از آنان نیز یک گزینه معرفی میکنند و رای آوری وی نیز اهمیت چندانی ندارد و در نهایت ۳الی ۴میلیون رای در یک صندوق میریزند و کار چندان خاصی انجام نخواهند داد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد :فکر میکنم اصولگرایان در نهایت آرا خودشان را در جهت  حمایت از روحانی به صندوق بیاندازند.

وی با اشاره به گزینه های مطرح شده از سوی اصولگرایان اشاره کرد و گفت : معتقدم تاکنون گزینه های که مطرح شده اند هیچ کدام در حد و اندازه جایگاه ریاست جمهوری نبوده اند. شاید در جایگاه خودشان در مجلس و حتی عرصه بین المللی کاراهای را انجام داده باشند اما اینکه بخواهند در کسوت ریاست جمهوری موفق باشند بعید میدانم! و مورد استقبال مردم قرار نخواهند گرفت.

به گزارش برنا، جعفرزاده که با نامه نیوز گفتگو کرده است،  با بیان اینکه تجربه گذشته نشان داده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تابع نمایندگان خود نیستند، خاطرنشان کرد: به طور مثال در مجلس قبل نمایندگان از یک کاندیدا حمایت کردند اما در نهایت روحانی پیروز شد. تجارب نشان می دهد مردم در موضوعات مختلف تصمیمات خاص خود را میگیرند. ممکن است نمایندگان از یک کاندیدا حمایت کنند و او هم رای بیاورد اما این به معنای حمایت مردم از نظر نمایندگانشان نیست.
نظر شما