با حکم میرکوهی؛

سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد سازمان تعزیرات منصوب شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۹:۵۴:۱۹
کد خبر: ۵۲۱۲۳۷
معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی طی حکمی محمد حسن سرابیان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد سازمان منصوب کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عبدالعلی میرکوهی معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی طی حکمی محمد حسن سرابیان را با حفظ سمت مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان به عنوان سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد این سازمان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با توجه به سوابق و خدمات جناب عالی و در اجرای ماده (7) آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی با عنایت به تائید وزیر محترم دادگستری به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر مدیریت بازرسی و عملکرد سازمان منصوب می شوید.

امید است با استفاده از نیروهای توانمند، واجد شرایط بازرسی و با تجربه کافی، ضمن نظارت دقیق، بصورت دوره ای، مستمر و موردی از کلیه قسمت های مالی، اداری و فرآیند رسیدگی و اتخاذ تصمیم و اجرای احکام شعب تعزیرات حکومتی، از جمله نحوه تشکیل پرونده ها، ترتیبات و اوقات رسیدگی، کیفیت آراء و تصمیمات، رعایت آئین دادرسی و توجه به حقوق عامه، دقت و جدیت لازم معمول و گزارش اقدامات را بموقع اعلام نمائید.

از خداوند تبارک و تعالی توفیق شما را در انجام وظایف محوله مسئلت دارم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز