مجید انصاری:

آیت الله هاشمی همه آبروی خود را به میدان آورد

۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۶:۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۲۲۰۳۶
آیت الله هاشمی همه آبروی خود را به میدان آورد
معاون حقوقی رییس جمهور با بیان این که سخت تر از گذشتن از جان، گذشتن از آبروست، گفت: هاشمی تمام آبروی خود را به میدان آورد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور در این مراسم گفت: اگر از امام عظیم الشان و شهدا سخن می گوییم و اگر از آیت الله هاشمی تجلیل می کنیم، برای این است که نمونه هایی از حیات طیبه در روزگار ما هستند.

معاون حقوقی رییس جمهور  با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همه کسانی که می خواهند در تراز انقلاب بمانند و کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت پیش ببرند، درس های بزرگی دارد، ادامه داد: او نه در اوج احساسات خود را می باخت و نه هنگام اصابت تیر تهمت ها و تخریب ها از انصاف خارج می شد.

انصاری با تاکید بر این که آیت الله هاشمی در شورای انقلاب از اولین کسانی هستند که مورد اعتماد امام قرار می گیرند، افزود: وی مجلس اول را به گونه ای اداره کرد که امروز همه آرزو دارند مجلسی مانند مجلس شورای اول شکل بگیرد.

وی با اشاره به این که قدر شخصیت هایی مانند بانوی انقلاب همسر بزرگوار حضرت امام و یا آیت الله هاشمی دانسته نشد، گفت: کاش رییس جمهور محترم خاطرات خود از ایشان در جبهه را بیان کنند. 

معاون رییس جمهور اظهار داشت: آیت الله هاشمی از چیزی نمی هراسید و در زمانی که خیلی ها در یاس بودند، او کانون امید برای مبارزین بود.

انصاری با بیان این که سخت تر از گذشتن از جان، گذشتن از آبروست، گفت: هاشمی تمام آبروی خود را به میدان آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز