توسط قرارگاه منتظران شهادت؛

دومین یادواره شهید ابراهیم هادی برگزار شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۶:۵۱
کد خبر: ۵۲۲۱۰۷
دومین یادواره شهید ابراهیم هادی برگزار شد
دومین یادواره شهید ابراهیم هادی در قم توسط قرارگاه منتظران شهادت برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پنجشنبه شب یادواره شهید ابراهیم هادی با روایتگری همرزم شهید، مصطفی هرندی و بانوای کربلایی محمد محمدپور و حضور نوجوانان و جوانان توسط قرارگاه منتظران شهادت برگزار شد.

مصطفی هرندی در این مراسم به بیان خاطراتی از شهید ابراهیم هادی،  روحیات و ویژگی ها و نحوه رفتار این شهید با دیگران پرداخت.

وی گفت: شهید هادی طوری رفتار می کردند که نمی شد از ایشان دل کند چون خدایی فکر می کرد و دوست داشت فرد مومنی باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش می کرد.

هرندی افزود: شهید هادی از خودگذشتگی و ایثار عجیبی داشتند و می توانم بگویم واقعاً اولین کسی بود که در عملیات های شکست خورده،  مخفیانه به پشت دشمن رفته و شهدا و مجروحین را با خود می آورد.  گاهی حتی به تنهایی این کار را انجام داد و حاضر نبود جان یک نفر دیگر به خطر بیفتد.  در حقیقت ریشه این تفحصی که امروز این طور گسترش یافته توسط اقدامات شهید هادی است.

هرندی همچنین با ذکر خاطره ای از شهید مدافع حرم "هادی ذوالفقاری" گفت: شهید ذوالفقاری،  شهید هادی را الگوی خود قرار داده بود و در ایثار و از خودگذشتگی راه شهید هادی را دنبال می کرد و یکی از کسانی که خوب در مسیر شهید قدم گذاشت و به مقصد رسید همین شهید ذوالفقاری است.

همرزم شهید با اشاره به اینکه شهید هادی در مساجد مختلف تهران حداقل یکبار حضور داشتند اضافه کرد: ابراهیم معتقد بود مساجد مختلف را باید بگردد،  بچه ها  و جوان ها را ببیند،  مشکلات را ببیند و سعی در رفع آنها می کرد بطوریکه افراد زیادی ایشان را در مناطق مختلف تهران می شناختند.

کتاب "سلام بر ابراهیم ۲" در این یادواره  به نوجوانان و جوانان معرفی شد.

photo_2017-02-17_09-30-10

نظر شما