بوجارزاده:

خط لوله گاز جهرم تا امشب ترمیم می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۴:۵۴
کد خبر: ۵۲۲۵۹۸
خط لوله گاز جهرم تا امشب ترمیم می‌شود
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: خط لوله اصلی گاز طبیعی جهرم که دیروز بر اثر جاری شدن سیل در منطقه، تخریب شده بود با همکاری تمامی عوامل ذیربط تا امشب ترمیم خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که سیلاب شامگاه جمعه (٢٩ بهمن‌ماه) خط لوله اصلی گاز طبیعی جهرم را با خود برد و موجب قطعی گاز در این شهرستان شد، گفت: سیلاب دیروز باعث شسته شدن خاک و تخریب خط لوله ١٠ اینچی گاز شهرستان جهرم شد که کار برای ترمیم این خط لوله از ساعت ٢ بامداد امروز آغاز شده است.

وی افزود: با تلاش همه همکاران در شرکت ملی گاز استان فارس، امیدواریم خط لوله تخریب شده تا امشب ترمیم و گاز شهرستان جهرم و دیگر روستاهای آن مجددا وصل شود.

بوجارزاده عنوان کرد: با همکاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، سوخت جایگزین در اختیار مردم منطقه که با قطعی گاز مواجه هستند، قرار می‌گیرد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: هم اکنون با کاهش دما و برودت هوا در اکثر نقاط کشور مواجه هستیم که این موضوع مصرف گاز خانگی را افزایش داده است، اما مشکل قطعی گاز در هیچ یک از استان‌های کشور بجز جهرم مشاهده نشده است.

 

 

نظر شما