سردار دهقان:

مردم با کمترین مراجعه باید پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند

۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۲۳۰۵۷
مردم با کمترین مراجعه باید پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مسئولان و کارکنان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح گفت: انجام خدمت و پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم باید به دور از اعمال هرگونه تبعیض، منت گذاری و بهنگام، عقلایی، موثر با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان باشد، رعایت این اصول می تواند در رضایت مندی مردم نقش بسیار داشته باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت دفاع، سردار دهقان با بیان اینکه صرف حضور فیزیکی کارکنان اصل نیست بلکه باید با دل و جان در خدمت سازمان و اهداف آن باشند افزود: خدمت به مردم نوعی عبادت و فضیلت تلقی می شود که باید خالصانه و با حضور قلب صورت گیرد تا علاوه بر حل مشکلات مردم به عنوان باقیات الصالحات باقی بماند.

وزیر دفاع با بیان اینکه در مواردی که به دلایل منطقی نمی توانیم نیاز متقاضی را بر طرف کنیم باید با احترام و خوش رویی و محبت وی را قانع نمائیم، افزود: این رویکرد مانع از ایجاد نارضایتی و سردر گمی آنان خواهد شد.

سردار دهقان بهره برداری از آخرین دانش ها و فناوری های روز دنیا برای پاسخگویی به مردم را از الزامات این مهم بر شمرد و گفت: باید به شکلی مدیریت کنیم که فرد با کمترین مراجعه فیزیکی بتواند پاسخ درخواست ها و نیازهای خود را دریافت کند.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه عدالت به این معنا است که هر ذی حقی به حقش برسد و حق به حق دار برسد، تصریح کرد: رعایت عدالت و پرهیز از پارتی بازی و تبعیض از عوامل ایجاد رضایت مندی در مردم به شمار می رود و اصولاً ایجاد سلامت اداری و از بین بردن فساد و تبعیض در همه زمینه ها یکی از اهداف انقلاب اسلامی و از آرمان های رهبران آن بوده است.

سردار دهقان در پایان با قدردانی و تشکر از فعالان حوزه ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که با اخلاق حسنه و سعه صدر در حل مشکلات کارکنان نیروهای مسلح و مردم و پاسخگویی به نیاز آنان گام بر می دارند اظهار کرد: به فرمایش حضرت امام موسی کاظم(ع) کسانی که برای برآوردن نیاز های مردمی تلاش می کنند در روز قیامت در امن و امان به سر می برند و ما از خداوند می خواهیم همه ما را شامل این حدیث شریف قرار دهد.

 

نظر شما