به نقل از رویترز؛

بهای نفت افزایش یافت

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۳:۵۹
کد خبر: ۵۲۴۲۲۸
بهای نفت افزایش یافت
خوشبینی تحلیلگران به آینده سرمایه‌گذاری در حوزه طلای سیاه، بهای جهانی نفت را افزایش داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، صبح امروز بهای جهانی نفت برای دومین روز متوالی افزایش یافت. این اتفاق پس از آن رخ داد که اطلاعات منتشرشده از انتقال سرمایه‌های بیشتری به بازار نفت، به دلیل خوشبینی به آینده حاکم بر طلای سیاه در پی اجرای موفقیت‌آمیز توافق نفتی اوپک حکایت دارد.

امروز صبح بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت (پایه آمریکا) با 31 سنت افزایش (0.6 درصد) به 53 دلار و 71 سنت رسید. بهای نفت پایه آمریکا در معاملات کم‌رونق دیروز (به دلیل تعطیلی بازارهای مالی در آمریکا) 0.5 درصد افزایش را تجربه کرده بود. امروز صبح هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال (پایه آمریکا) نیز با 6 سنت افزایش (0.1 درصد)، 56 دلار و 24 سنت معامله شد. بهای نفت برنت دیروز 0.7 درصد افزایش یافته بود.

این در حالی است که انتظار تحلیلگران برای دریافت نشانه‌هایی در خصوص آینده نرخ بهره در آمریکا، صبح امروز بهای جهانی طلا را اندکی کاهش داد. هم‌اکنون هر انس طلا با 0.2 درصد کاهش، 1235 دلار و 8 سنت معامله می‌شود. افزایش 0.1 درصدی ارزش دلار در برابر مجموعه‌ای از ارزهای معتبر نیز یکی دیگر از دلایل نزول اندک بهای فلز زرد در معاملات صبح امروز در بازار‌های آسیا به شمار می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز