حاشیه‌های اجلاس بین‌المللی فلسطین در تهران

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۴:۵۵
کد خبر: ۵۲۴۳۱۹
حاشیه‌های اجلاس بین‌المللی فلسطین در تهران
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین صبح امروز در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با ورود مقام معظم رهبری به همراه سران سه قوه سرود ملی اجرا شد و پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، مقام معظم رهبری بیانات خود را با ذکر فاتحه ای برای «مالوم ایکس» رهبر سیاهان مسلمان آمریکا آغاز نمودند.

لازم به ذکر است پیش از آغاز بیانات مقام معظم رهبری یکی از مدعوین شعار «لبیک یا خامنه ای» سر داد و دیگران او را در این شعار همراهی کردند.

رهبر انقلاب اسلامی پس از قرائت بیانات خود هنگام خروج از سالن جمعیت قابل توجهی از مدعوین به دور ایشان حلقه زدند و تلاش می کردند تا مصافحه ای با ایشان داشته باشند.

بعد از خروج مقام معظم رهبری تا دقایقی سالن اجلاس متاثر از حضور ایشان بود اما پس از آنکه «علی لاریجانی» در جایگاه ریاست اجلاس نشست، تلاش کرد آرامش را به جلسه باز گرداند و نهایتا با حضور هیات رئیسه در جایگاه، جلسه به صورت رسمی آغاز شد.

گفتنی است در این مراسم مقام های ارشد نظام از جمله حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران حضور داشتند. 

پس از پایان سخنان رهبر انقلاب، رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه سالن اجلاس سران را ترک کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز