رئیس پارلمان لبنان:

شهرک سازی های رژیم صهیونیستی بالاترین شکل تروریسم دولتی است

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۵:۱۶
کد خبر: ۵۲۴۴۵۶
شهرک سازی های رژیم صهیونیستی بالاترین شکل تروریسم دولتی است
رئیس پارلمان لبنان: شهرک‌سازی ها در سرزمین‌های اشغالی را بالاترین شکل تروریسم دولتی می دانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، نبیه‌بری رئیس پارلمان لبنان در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت:از جمهوری اسلامی ایران به دلیل اعتقاد خود در حمایت از 3 مثلث ارتش، مردم و مقاومت در لبنان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد:  شهرک‌سازی ها در سرزمین‌های اشغالی را بالاترین شکل تروریسم دولتی از سوی رژیم‌صهیونیستی می دانیم.

وی گفت: رژیم‌صهیونیستی به قطعنامه‌های شورای امنیت وقعی نمی‌نهد و اخیرا تصویب شده که 8 هزار و 806 شهرک در مناطق اشغالی ایجاد شود.

رئیس پارلمان لبنان با بیان اینکه آمریکا به شدت از اقدامات رژیم‌صهیونیستی در شهرک‌سازی‌ها حمایت می‌کند، تصریح کرد: فشارهایی که به مردم فلسطین وارد می‌شود تنها برای قرار دادن 3 راه در مقابل آنهاست که این 3 راه یا خودکشی است یا تسلیم شدن و یا فرار است.

نبیه بری با تاکید بر اینکه انتقال سفارتخانه‌ها به سرزمین‌های اشغالی از سوی رژیم‌صهیونیستی برای از بین بردن روند صلح انجام می‌شود و یک نقشه است، افزود: کشورهای اسلامی باید در پاسخ به آمریکا که از این اقدام رژیم اشغالگر قدس حمایت کرده، سفارتخانه‌های خود را در واشنگتن تعطیل کنند.

نبیه‌بری با بیان اینکه باید اجماعی میان کشورهای اسلامی در قبال مسئله فلسطین ایجاد شود، عنوان کرد: خاموش شدن آتش در خاورمیانه از فلسطین شروع و خاتمه می‌یابد.

وی در پایان خواستار وحدت یکپارچگی فلسطینیان برای مقابله با رژیم‌صهیونیستی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز