مدیرعامل خبرگزاری برنا:

دولت با رسانه هایی طرف است که روز روشن را انکار می کنند/ برجام یکی از دستاوردهای دولت روحانی است نه همه دستاوردهای آن

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۴:۵۱
کد خبر: ۵۲۵۱۵۷
دولت با رسانه هایی طرف است که روز روشن را انکار می کنند/ برجام یکی از دستاوردهای دولت روحانی است نه همه دستاوردهای آن
مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: دولت حسن روحانی با رسانه هایی طرف است که روز روشن را انکار می کنند و برای تخریب دولت هر دروغ و تهمتی را مباح می دانند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدحسن بلاغی مبین، مدیرعامل خبرگزاری برنا در سمینار روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان گفت: دولت یازدهم به معنای واقعی کلمه مظلوم است، این  دولت در سه سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته که برجام یکی از آنهاست نه همه دستاوردهای آن.

وی افزود: در بحث اقتصاد از کاهش تورم تا رشد کم نظیر اقتصادی و ایجاد ثبات و آرامش در کشور، دستاوردهایی بودند که دولت با وجود شرایط نامناسب مالی به دست آورده است. در حوزه نفتی اتفاقی که در اوپک رخ داد کمتر از برجام نبود، در حوزه های دیگر مثل کشاورزی و راه شهرسازی نه تنها آمار، همه حرفها را صریح می زنند بلکه مردم در زندگی خود این پیشرفت ها را احساس می کنند.

مدیرعامل خبرگزاری برنا با بیان اینکه برجام بزرگترین اتفاق روابط بین الملل حداقل در شش دهه اخیر بوده افزود: علاوه بر اینکه با توافق هسته ای بسیاری از حقوق هسته ای، اقتصادی و سیاسی ایران پس گرفته شد، به واسطه برجام روش های جدیدی در عرصه روابط بین الملل ایجاد شد و امروز همه کشورهای دنیا از الگوی برجام برای رفع اختلافات بهره می برند.

محمد حسن بلاغی مبین با اشاره به پیشرفت های ورزش در دولت یازدهم تصریح کرد: اگر تنها توسعه همه جانبه ورزش همگانی و توجه به ورزش بانوان دستاوردهای دولت حسن روحانی باشد باز این دولت بهترین عملکرد را داشته اما فقط اینها نیستند، مصوبه استخدام قهرمانان، تکمیل پروژه های بزرگ ورزشی، برگزاری انتخابات آزاد، ثبات در مدیریت، خودداری از تصمیم گیری های لحظه ای و غیر کارشناسی و نظام بخشی به ورزش قهرمانان اقدامات بزرگی است که در این دولت صورت گرفته است.

وی با انتقاد از رسانه های مخالف دولت گفت: وظیفه و رسالت رسانه مشخص است؛ "بیان حقیقت" اما امروز دولت با رسانه هایی طرف است که روز روشن را انکار می کنند و برای تخریب دولت هر دروغی را مباح می دانند. برخی رسانه ها برای ناکامی دولت حسن روحانی سه سال و نیم است هر دروغی را در قالب خبر و گزارش به خورد افکار عمومی می دهند ولی غافل از اینکه امروز دیگر نمی شود متکلم وحده بود و رسانه های منصف و شبکه های اجتماعی با چنین پدیده هایی مقابله می کنند. نتیجه این رویارویی هم می شود انتخابات یک سال پیش که رسانه های مخالف دولت با همه قوا به میدان آمدند اما مردم پاسخی مناسب و کوبنده به آنها دادند.

مدیرعامل خبرگزاری برنا از مدیران روبط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان در استان ها خواست در بیان دستاوردهای ادارات کل ورزش و جوانان خساست به خرج ندهند و افزود: کارهایی که انجام می شود باید به اطلاع مردم برسد و خبرگزاری برنا رسانه بی منتی است که آمادگی دارد به بهترین شکل ممکن این دستاوردها را منتشر کند.

وی ادامه داد: در این دولت اولویت برای معیشت و رفاه مردم قرار داده شده است و از این رو رسانه ها با بودجه کمتری مواجه هستند ولی متأسفانه از همین بودجه کم نیز نتوانستیم به بهترین شکل استفاده کنیم و اقدامات و کارهایی که انجام شده را نشان دهیم. برنا همراه وزارت ورزش و جوانان و جامعه ورزش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز