با حضور نریمان و مهرآبادی انجام شد؛

افتتاح یک‌هزار واحد مسکن‌مهر فاز ۸ پردیس

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۹:۴۸
کد خبر: ۵۳۵۰۴۵
افتتاح یک‌هزار واحد مسکن‌مهر فاز ۸ پردیس
مراسم آیین افتتاح دو محله سبلان و سهند در فاز ۸ شهر جدید پردیس با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امروز ۲۴ اسفندماه دو محله مسکونی سبلان و سهند واقع در منطقه دره‌بهشت (فاز ۸) شهر جدید پردیس با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌مهر به افتتاح رسید.

در این مراسم همچنین از تندیس امیرکبیر بزرگ که به سفارش شرکت عمران شهر جدید پردیس در شهریورماه طراحی، ساخته و در ورودی فاز ۸ این شهر جدید نصب شده بود با ارتفاعی ۶ متری رونمایی شد.

در این مراسم پروژه‌های تندیس امیرکبیر با هزینه۱.۹۵۰میلیون ریال، بلوار غربی امیرکبیر با هزینه ۳۹ هزار میلیون ریال و به طول ۴ کیلومتر، ۶۰۰ واحد مسکونی محله سبلان، ۴۰۰ واحد مسکونی محله سهند، مسجد علامه محمدتقی جعفری محله سبلان با هزینه ۹۰۰ میلیون ریال، مرکز آموزشی ۱۶ کلاسه آیت‌اله هاشمی زفسنجانی محله سبلان با هزینه ۱۸ هزار میلیون ریال، مرکز آموزشی ۱۰ کلاسه آیت‌اله مهدوی کنی محله سبلان با هزینه ۲۰هزار میلیون ریال، کلانتری شهید عباس دوران دره‌بهشت با زیربنای ۹۲۰ متر مربع و هزینه ۱۴ هزار میلیون ریال و بوستان بنفشه محله سبلان با هزینه ۳۳ هزار میلیون ریال به مساحت ۱.۸ هکتار واقع در فاز ۸ شهر جدید پردیس (دره بهشت) افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است تحویل واحد در فازهای ۵ و ۹ قدیم و ۱۱ نیز همزمان با افتتاح پروژه‌های فاز ۸ آغاز شده است. همچنین در این مراسم ۲۰۰ واحد مسکونی از فاز ۹ قدیم این شهر جدید به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گفته غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با کمک وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبارات مورد نیاز جهت احداث زیرساخت‌های فاز ۸ این شهر تا پایان ۳ ماه سال ۹۶ نزدیک به ۳ هزار واحد مسکونی در این منطقه افتتاح خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز