ضمن اعلام برنامه های تولید سال آینده:

شرکت لوله گستر اسفراین برای اولین بار سود ده شناخته شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۲:۰۲
کد خبر: ۵۳۵۱۹۱
شرکت لوله گستر اسفراین  برای اولین بار سود ده شناخته شد
به شرکت لوله گستر اسفراین برای اولین بار سود ده شناخته شده و در ردیف شرکت های سود آور سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگرازی برنا بنه نقل از روابط عمومی شرکت لوله گستر اسفراین این شرکت در سال 95 که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال اقتصاد مقاومتی،‌اقدام و عمل نامگذاری شده است با حمایت های دکتر معظمی رئیس هیئت عامل ایدرو توانست به سود دهی برسد.

این خبر می افزاید در گزارش این شرکت درباره عملکرد سال 1395 آمده است افزایش دو برابری میزان تولید نسبت به سال های گذشته و ثبت رکورد جدید در تولید باتلاش و همت پرسنل شریف و زحمت کش شرکت لوله گستر اسفراین صورت گرفته و میزان تولید به  مقدار 25000 تن معادل 27708  شاخه لوله بدون درز رسیده و میزان ارسال به مقدار 18636 تن معادل 21558 شاخه لوله بدون درز  و همچنین میزان فروش به قریب به 1290 میلیارد ریال رسید.

از سوی دیگر برنامه تولیدی سال 1396 این شرکت شامل  برنامه تولید معادل 30000 تن و عقد

-  قرار داد های جاری  معــادل 12000 تــن و همچنین انجام قرار دادهای در حال مذاکره معادل  18000 تن اعلام شده است.

در گزارش روابط عمومی شرکت لوله گستر اسفراین  امده است  بدون تردید موفقیت های حاصله در سال 1395 با عنایت و لطف خداوند مهربان و حمایتهای موثر و عمده دولت تدبیر و امید، تلاش و همت بی شائبه و مستمر پرسنل شریف شرکت و مساعدتهای موثر و همیشگی مسئولین امر بویژه جناب آقای دکتر معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع  ایران و کلیه همکاران ایشان در ارکان مختلف سازمان محقق گردید است.  

نظر شما