دکتر سلطانی فر:

قصد داریم در عرصه ورزش همگانی، بانوان و قهرمانی قدم‌های اساسی برداریم/ با هم‌گرایی بیشتر میان دستگاه‌ها، مشکلات جوانان را رفع خواهیم کرد

۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۲:۳۹
کد خبر: ۵۳۶۶۰۲
قصد داریم در عرصه ورزش همگانی، بانوان و قهرمانی قدم‌های اساسی برداریم/ با هم‌گرایی بیشتر میان دستگاه‌ها، مشکلات جوانان را رفع خواهیم کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: بنا داریم با استفاده از ظرفیت و همگرایی بیشتر میان دستگاه های مختلف مشکلات جوانان را حل کنیم.

دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با برنا گفت: من پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را به همه هموطنان در داخل و خارج از کشور تبریک می گویم و می دانم هر تپش قلبشان و هر جوشش خونشان برای اعتلای، بزرگی، آبادانی و عزت ایران است.

او بااشاره به مهترین اقدامات وزارت ورزش و جوانان در سال 96 گفت: سال آینده همین رویکردها و اقدامات را اجرایی می کنیم و مهمترین بحث ما ایجاد ثبات و آرامش در عرصه ورزشی و همچنین رسیدگی به وضعیت جوانان است. بنا داریم با استفاده از ظرفیت و همگرایی بیشتر میان دستگاه های مختلف مشکلات جوانان را حل کنیم.

دکتر سلطانی فر گفت: ما سال آینده چند رقابت مهم ورزشی داریم. بازی های مقدماتی جام جهانی 3 و 8 فروردین با قطر و چین برگزار می شود. امیدواریم در این دو مسابقه با کسب پیروزی، 80 و 90 درصد مسیر صعود به جام جهانی را طی کنیم. همچنین بازی های کشورهای اسلامی در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. بازی های داخل سالن آسیا و المپیاد زمستانی از دیگر مسابقات ورزشی در سال 96 است.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدواریم در همه عرصه ها با  توجه به ظرفیت خوب ایجاد شده با کمک مجلس محترم در برنامه ششم توسعه و اختصاص بودجه به وزارت ورزش و جوانان بتوانیم سال خوب و متفاوتی داشته باشیم و پروژه بیشتری را تکمیل کنیم و در عرصه ورزش همگانی، ورزش بانوان و ورزش قهرمانی قدم های اساسی برداریم.

دکتر سلطانی فر ضمن تبریک سال نو به ملت ایران گفت: سال آینده بخش اقتصادی و توسعه کشور وضعیت بهتری خواهد داشت. امید است در سال 96، مردم و به ویژه جوانان که همواره کنار نظام در 38 سال گذشته  بودند و همچنین 4 سال از دولت «تدبیر و امید» حمایت کردند، این پشتیبانی را سال آینده نیز از دولت داشته باشند.

 

نظر شما