قنبری در گفتگو با برنا:

اندیشه و تفکر اصلاح‌طلبی با درگذشت آیت الله هاشمی از بین نخواهد رفت

۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۵:۳۶:۵۴
کد خبر: ۵۳۷۰۲۳
اندیشه و تفکر اصلاح‌طلبی با درگذشت آیت الله هاشمی از بین نخواهد رفت
نماینده پیشین مجلس گفت: آیت الله هاشمی به عنوان لیدر جریان روشن فکری در کشور به حساب می‌آمد که فقدان وی ضایعه‌ای برای این جریان محسوب می‌شود اما این‌گونه نیست که با نبود رییس فقید مجمع تشهیص مصلحت نظام اندیشه، اعتدال و اصلاحات از بین برود یا کنار گذاشته شود.

«داریوش قنبری» نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره مهمترین اتفاق در سال 95 گفت: فقدان آیت‌الله هاشمی بیشتر از آنکه ضایعه‌ای برای برخی جریان‌های سیاسی تلقی شود، ضایعه‌ای برای کل کشور است و می‌توان از غمگین ترین رخدادهای سال 95 قلمداد کرد. اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان آسیب بیشتری از این فقدان دیدند و نبود ایشان ضایعه‌ای دردناک برای کل جامعه و جریانات سیاسی موجود در کشور محسوب می شود.  

او ادامه داد: تردیدی نیست که جای خالی هاشمی پر نخواهد شد اما این هم حرف درستی نیست که بگوییم با نبود ایشان، یک تفکر از بین می‌رود یا حتی تضعیف می‌شود.

قنبری در خاتمه گفت: بسیاری از شخصیت‌ها تا زمانی که آیت‌الله هاشمی زنده بود بر خود واجب می‌دیدند تا وقتی ایشان سخن می‌گویند آنها سکوت کنند زیرا احساس می‌کردند که اظهارات رییس فقد مجمع تشخیص مصلحت نظام کفایت می‌کند اما پس از درگذشت ایشان اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان به این فکر افتادند که هر کدام یک هاشمی باشند و به این شکل بتوانند از اندیشه اصلاح‌طلبی و اعتدال پاسداری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز