مومنی:

۱۰۸شهر و ۹هزار روستای کشور در دولت یازدهم گازرسانی شد

۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۰۹:۳۴:۲۴
کد خبر: ۵۳۷۰۵۲
۱۰۸شهر و ۹هزار روستای کشور در دولت یازدهم گازرسانی شد
مدیرگاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: از سال ۹۲تاکنون به ۱۰۸ شهر، ۹هزار روستا گازرسانی شده و در حال حاضر ۵میلیون مشترک در کشور مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مومنی گفت: در مدت ۴۴ سال از بدو تاسیس شرکت گاز در کشور تنها ۱۴ هزار روستا درکشور گازرسانی شده واین در حال است است که از سال ۹۲ تا کنون ۹هزار روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: در حال حاضر ۲۰۲ روستای خراسان جنوبی با پوشش ۴۸ درصدی از نعمت گاز برخوردار  واز این تعداد ۱۵۷ روستا در دولت یازدهم گازرسانی شده است.

مومنی افزود: آغاز عملیات خط انتقال گاز سربیشه به نهبندان با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه‌های مهم در خراسان جنوبی است

مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: پروژه خط انتقال گاز قاین، اسفدن و حاجی‌آباد با ۴۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بیرجند به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه شبکه تغذیه و توزیع گاز شهرهای حاجی‌آباد و اسفدن افتتاح شد گفت: برای اجرای شبکه تغذیه و توزیع گاز شهر حاجی‌آباد و اسفدن به ترتیب ۵۸ و ۴۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مومنی افزود: پروژه گازرسانی به ۳۵ روستای استان با ۲۹۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی  گاز ایران گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۵ روستای استان خراسان جنوبی با برآورد اعتبار مورد نیاز ۲۶۰ میلیارد ریال نیز در این سفر آغاز می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به شهر دیهوک از طریق CNG با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز