قائم مقام وزیر کشور :

با متخلفین برخورد می شود

۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۵۴:۰۴
کد خبر: ۵۳۷۳۳۵
با متخلفین برخورد می شود
قائم مقام وزیر کشور: داوطبان این انتخابات تنها هفت روز آن هم در مهلت تعیین شده فرصت تبلیغات دارند،براین اساس هرگونه تبلیغات خارج از این ایام خلاف قانون بوده و هیات‌های اجرایی موارد گزارش شده را پیگیری و در روند بررسی صلاحیت ها لحاظ خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدحسین مقمیی قائم مقام وزیر کشور صبح امروز پس از بازدید از فرآیند ثبت نام در انتخابات شوراها در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط وزارت کشور در جریان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و اظهار کرد: وزارت کشور از سی ام اسفند ماه سال گذشته کار خود را برای ثبت نام داوطلبین شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور آغاز کرد و امروز در ششمین روز از مهلت ثبت نام از داوطلبین، شاهد  استقبال بسیار خوب مردم و علاقه مندان بوده ایم.

وی گفت: امیدواریم امروز و فردا بتوانیم مانند پنج روز گذشته خدمات لازم را به داوطلبان  انتخابات شهر و روستا ارائه کنیم.

قائم مقام وزیر کشور همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا درباره برخورد وزارت کشور با متخلفان انتخابات با تاکید بر اینکه زمان تبلیغات داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از هشت روز پیش از برگزاری انتخابات آغاز  و روز قبل از انتخابات پایان می یابد خاطر نشان کرد: داوطلبان تنها هفت روز آن هم پیش از برگزاری انتخابات فرصت دارند که تبلیغات خود را انجام دهند. در همین راستا هرگونه تبلیغات خارج از این ایام خلاف قانون انتخابات بوده و هیات های اجرایی حتما موارد گزارش شده را پیگیری کرده و در روند بررسی صلاحیت ها لحاظ خواهند کرد.

مقیمی در توصیه به داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: همه دواطلبان باید قانون را مورد نظر و تاکید خود قرار دهند. مسئولین و برگزار کنندگان انتخابات نیز باید براساس مر قانون عمل کنند تا تخلفی صورت نگیرد.

وی  در پایان با اشاره به تکمیل ثبت نام 1321 نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تا پایان روز گذشته گفت: خوشبختانه در فرمانداری تهران که بالاترین تعداد داوطلبان را دارد، به خوبی برنامه ریزی ها انجام شده است و روند ثبت نام داوطلبان با دقت کامل در حال پیگیری است.

 

نظر شما