معاون مرکز دانشجویی حقوق بشر با هموطنان زرتشتی دیدار کرد؛

زندگی همراه با صلح و آرامش اقلیت‌ها در ایران

۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۴:۴۴:۴۶
کد خبر: ۵۳۸۳۲۸
زندگی همراه با صلح و آرامش اقلیت‌ها در ایران
معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید نوروز با حضور در آتشکده زرتشتیان با برخی از هموطنان زرتشتی دیدار کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سامان نیازی معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا) به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در آتشکده زرتشتیان حضور یافت و به همراه مسئول کمیته اقلیت های دینی و مسئول دفتر استان یزد صلح زیبا با برخی از هموطنان زرتشتی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به حضور گسترده مردم برای بازدید از آتشکده زرتشتیان، گفت: اقلیت های دینی در جمهوری اسلامی ایران همواره با صلح و دوستی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند، متاسفانه دشمنان ملت نمی خواهند این زیبایی ها را ببینند و همواره صلح و آرامش اقلیت ها در کشورمان را وارونه جلوه دادند، اما آنها باید بدانند نمی توانند تفرقه ایجاد کنند.

نیازی تصریح کرد: اقلیت ها در کنار مردم ایران در آرامش و دوستی زندگی می کنند و گزارش های گزارشگر ویژه درباره اقلیت ها از واقعیت به دور است، به گزارشگر سازمان ملل توصیه می کنیم از تهیه گزارش های ناعادلانه ، که فرمایشی و غیرحرفه ای است، دست بردارد.

معاون اجرایی مرکز دانشجویی جمهوری اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: در حالی که در کشورهایی مانند بحرین کودک 10 ساله را محاکمه می کنند و گویی در ماقبل تاریخ زندگی می کنند اما گزارشگران سازمان ملل به این موضوعات بی توجه اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاریخ ایران تاریخی کهن با قومیت های مختلف است و اقلیت های دینی و مذهبی نیز در کنار سایر مردم کشورمان با صلح و دوستی و برابری زندگی کرده اند و همین اتحاد، آرامش و صلح است که تاکنون مانع هجوم دشمنان به ایران اسلامی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز