سفیر ایران با وزیر امور زندان‌های گرجستان دیدار کرد

۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۳۲:۴۲
کد خبر: ۵۳۸۵۶۶
سفیر ایران با وزیر امور زندان‌های گرجستان دیدار کرد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با کاخی کاخیشویلی وزیر امور زندان‌های گرجستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،  در این دیدار کاخیشویلی با تشریح اصلاحات انجام شده در زندان های کشور بر لزوم گسترش همکاری های دوجانبه در بخش امور زندانیان تاکید کرد. وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت اتباع گرجستان در زندان های ایران شد.

او در ادامه گفت: همان طور که حقوق زندانیان ایرانی در گرجستان حفظ می شود باید حقوق زندانیان گرجستان در ایران نیز حفظ شود.

سیدجواد قوام شهیدی در این دیدار با تقدیر از موفقیت های گرجستان در سال های اخیر خواستار خوش رفتاری با زندانیان ایرانی، آزادی عمل برای انجام امور مذهبی، دسترسی زندانیان ایرانی در گرجستان به شبکه های تلویزیون ایرانی و انتقال زندانیان ایرانی از زندان شهرهای مختلف به یک بند زندان مشترک شد.

قرار داد معاضدت قضایی، انتقال محکومین، استرداد مجرمین، امکان بهره مندی از عفو ریاست جمهوری از دیگر نکات تاکید شده در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با وزیر امور زندان های این کشور بود.

در پایان سفیر کشورمان از کاخی کاخیشویلی وزیر امور زندان‌های گرجستان برای سفر به ایران از وی دعوت به عمل آورد که ضمن استقبال از دعوت، متقابلا وی نیز همتای ایرانی خود را برای دیدار از گرجستان دعوت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز