سخنگوی مجلس شورای اسلامی:

جلسات غیر علنی مجلس افزایش پیدا می کند

۱۳۹۶/۰۱/۱۶ - ۰۹:۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۴۰۲۳۴
جلسات غیر علنی مجلس افزایش پیدا می کند
سخنگوی مجلس شورای اسلامی از تغییرات نحوه برگزاری جلسات خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران ضمن تشریح موضوعات مورد بحث در جلسه غیر علنی امروز خانه ملت از تغییر روند برگزاری جلسات خبرداد. 

بهروز نعمتی عنوان کرد: در این جلسه تعداد زیادی از نمایندگان نظراتی را در مورد نحوه برگزاری جلسات عنوان کردند و قرار شد این نظرات به صورت کتبی هم ارائه شود و بحث و بررسی درمورد انها صورت گیرد و همچنین کمیسیون های تخصصی و فراکسیون ها نیز نظارت خود را بیان کنند و بر اساس جمعبندی که از این نظرات به عمل می آید جلسات مجلس تشکیل شود که می تواند به صورت علنی یا غیر علنی باشد. 

او افزود: این تغییر روند می تواند به صورتی باشد که هم تعداد جلسات غیر علنی بیشتر شود و هم کمیسیون ها امکان برگزاری جلسات تخصصی تری داشته باشند. 

نعمتی خاطرنشان کرد: ما تا 10 روز آینده جمع آوری نظرات نمایندگان را خواهیم داشت و پس از آن تصمیم گیری می کنیم. 

سخنگوی هیئت رئیسه اظهار داشت : ممکن است با تصمیماتی که پس از این اتخاذ می شود جلسات غیر علنی به تناوب داشته باشیم که این جلسات ممکن است با حضور وزرا، مسولین و ... باشد. به هر صورت نحوه برگزاری جلسات از این به بعد ممکن است تغییر کند به نحوی که ما جلسات غیر علنی بیشتری داشته باشیم که هم نمایندگان و هم مسولین بتوانند نظرات خود را بی پیرایه تر مطرح کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز