هاشم زایی:

دولت نمره قبولی می‌گیرد/ بدون روحانی سکان قوه اجرایی به سمت نابودی خواهد رفت

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۵:۰۴:۲۵
کد خبر: ۵۴۰۵۲۲
دولت نمره قبولی می‌گیرد/ بدون روحانی سکان قوه اجرایی به سمت نابودی خواهد رفت
نماینده مردم تهران عملکرد چهارساله دولت را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: سکان قوه مجریه نباید به دست کسی بیفتد که کشور را به سمت نابودی بکشاند.

«عبدالرضا هاشم زایی» نماینده مردم تهران درباره عملکرد دولت یازدهم در چهارسال گذشته به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: با توجه به مشکلاتی که کشور با آن دست به گریبان است، دولت توانست به خوبی عمل کند و نقطه عطف عملکرد روحانی در حوزه سیاست خارجی است.

عبدالرضا هاشم زایی ادامه داد: نباید فراموش کرد، ما پیش از سکان داری این دولت با اغلب کشورها روابط سیاسی نداشتیم. در چنین شرایطی سیاست های اتخاذی دولت به همراه تیم کارآمدی که انتخاب شد، توانست معادلات بین المللی را به سود کشور تغییر دهد.

او افزود: در حوزه اقتصادی نیز دولت توانست تورمی را که وضعیت معیشتی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده بود، کنترل کند و امروز می بینیم، نرخ تورم تک رقمی است. نمی توان گفت اقدامات دولت بدون نقص بوده اما روحانی و کابینه اش آنچه در توان داشتند به کار بستند و امروز نمره قابل قبولی را به لحاظ عملکرد دریافت می کنند.

او تاکید کرد: باتوجه به شرایط کشور به هیچ عنوان حاضر نخواهم بود از مشارکت در انتخابات صرف نظر کنم و به غیر از روحانی به فرد دیگری رای نخواهم داد تا سکان قوه اجرایی به دست کسی بیفتد که کشور را به سمت نابودی بکشاند.

 هاشم زایی در پایان بیان کرد: مردم قطعا در انتخابات آینده با توجه به شرایط کشور، تصمیم گیری خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز