احمدی:

بررسی صلاحیت‌ها کاملا محرمانه است

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۲:۱۲
کد خبر: ۵۴۱۶۶۱
بررسی صلاحیت‌ها کاملا محرمانه است
رئیس ستاد انتخابات کشور با تأکید بر اینکه بررسی صلاحیت ها 100 درصد محرمانه است، گفت: کسی حق ندارد از درون هیئت اجرایی افشای اسرار کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی اصغر احمدی عصر امروز در نشست معاونان سیاسی استانداری های سراسر کشور با حضور مسئولان ستاد انتخابات افزود: در متن قانون هم دقیقاً کلمه محرمانه ذکر شده است.

وی تصریح کرد: آنچه مراجع چهارگانه باید پاسخ دهند به استناد قانون و مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام باید به هیئت اجرایی مستند پاسخ دهند.

احمدی افزود: حق اظهار نظر با مراجع چهارگانه نیست و مراجع چهارگانه باید مستنداً به هیئت اجرایی مطالبی را ارائه کنند، اختیار صفر تا 100 بر عهده هیئت اجرایی است و هیچ کس نمی تواند نظر خودش را به هیئت اجرایی بخش یا هیئت اجرایی شهرستان تحمیل کند.
 
رئیس ستاد انتخابات در این نشست گفت: مطلع شدم بعضی ها آمده به فرماندار ما گفته اند اگر فلان مورد را رعایت نکنی بهمان اتفاق می افتد، ان شاءالله که درست نباشد و اینگونه نباشد.
 
وی افزود: اما اگر بنا باشد کسی قانون را دور بزند و قانون را زیر پا بگذارد و بعد هم سفارش هایی کند اصلاً قابل قبول نیست.

احمدی تأکید کرد: هیئت های اجرایی بخش و هیئت های اجرایی شهرستان مکلف هستند آنچه را مراجع چهار گانه در اختیار آنان قرار می دهند مستنداً در هیئت اجرایی به بحث بگذارند و در این شکی وجود ندارد و یک مورد هم نباید در لا به لای پرونده ها یا نامه ها باقی بماند.

 

نظر شما