صبح امروز صورت گرفت؛

گفتگوی تلفنی شمخانی با مسئول نهاد امنیت ملی سوریه

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۷:۳۴
کد خبر: ۵۴۱۹۳۵
گفتگوی تلفنی شمخانی با مسئول نهاد امنیت ملی سوریه
دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز در تماسی تلفنی با سرلشکر علی مملوک مسئول نهاد امنیت ملی سوریه درمورد آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و میدانی پس از تجاوز موشکی آمریکا به این کشور با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را نشانه ای از پیروزی نظام سوریه در عرصه سیاسی و میدانی و گامی در مسیر روحیه دادن به عناصر تروریست دانست.

وی با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه و خواست و اراده آن‌ها مبنی بر تحقق امنیت فراگیر و نابودی کامل تروریست‌های مورد حمایت خارجی تصریح کرد: در صورت تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی و بررسی حقایق موضوع رسوایی دیگری در کارنامه اقدامات خلاف امنیت بین‌الملل آمریکا ثبت خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: اراده محکم برای همکاری مشترک میان ایران، روسیه و سوریه در صحنه سوریه وجود دارد و نتایج مثبتی همچون آزادسازی حلب و بازگشت مردم به زندگی عاری از وحشت حضور تروریست ها حاصل آن است.

سرلشکر علی مملوک رئیس نهاد امنیت ملی سوریه نیز در پاسخ ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران بر ایستادگی دولت، مردم و نیروهای مسلح سوریه در مقابل گروه های تروریستی و حامیان آن ها تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز