با حضور مسوولان و مردم انقلابی قزوین؛

پیکر پاک حجت الاسلام باریک بین تشییع شد

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۴۲۰۰۶
پیکر پاک حجت الاسلام باریک بین تشییع شد
طی مراسمی با حضور مسوولان کشوری و لشگری پیکر پاک حجت الاسلام باریک بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین بر روی دستان مردم انقلابی قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام باریک بین پدر معنوی استان قزوین با حضور شخصیت های برجسته کشوری و مسوولان استانی و در میان استقبال گسترده مردم مومن و همیشه در صحنه استان قزوین از مسجدالنبی(ص) تا امامزاده حسین(ع) برگزار و پیکر پاک نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین در جوار شهدا آرام گرفت.

در این مراسم آیت الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور، حجت الاسلام ابوترابی نائب رییس مجلس، حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، فریدون همتی استاندار، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی در کنار اقشار مختلف مردم با یار دیرین امام و رهبری برای همیشه وداع کردند.

حجت الاسلام باریک بین نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین چند روز پیش بر اثر عارضه بیماری  در بیمارستان مهرگان قزوین بستری بود که صبح روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

در پی وقوع این عارضه مقام معظم رهبری و رییس جمهور و جمعی از شخصیت های برجسته کشور طی پیام هایی جداگانه این مصیبت عظمی را تسلیت گفتند.

تشییع2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز