حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد؛

آن مرد "روحانی" زیر باران تهمت ها و تخریب ها، راست قامت و افراشته هیبت آمد

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۶:۰۶
کد خبر: ۵۴۴۱۶۳
آن مرد روحانی زیر باران تهمت ها و تخریب ها، راست قامت و افراشته هیبت آمد
خبرگزاری برنا- آن مرد روحانی آمد، آن مرد روحانی زیر باران تهمت ها و تخریب ها آمد، آن مرد در روزهای فراق پیر و مرشد اعتدال، با همراهی میانسالانی که در آن هشت سال، تاریک و خموده شدند و جوانانی که دل در گروه امید برای بهتر زیستن دارند آمد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، باردیگر پای در رقابتی گذاشت که در جای جای ناعدالتی، توهین و تخریب چشم ها و وجدان های آگاه را آزار می دهد. او چهار سال پیش پای در راهی گذاشته بود که به تجربه می دانست قدرت طلبان تندرو حتی برای تخریب و توهین یک روز به او فرصت نخواهند داد، او می دانست ساختن ایران ممکن نمی شود مگر با به جان خریدن همه این توهین هایی که از جیب ملت هزینه شان تامین می شد.

آن مرد روحانی آمد، آن مرد در حالی باردیگر تصمیم به آمدن گرفت که مخالفان داخلی با دروغ و تزویر تلاش کردند سیل خروشان مردم حامی او را ناامید کنند غافل از اینکه "امید بذر هویت" مردم بود.

آن مرد روحانی آمد تا مردم باردیگر با پایبندی به راه آیت الله هاشمی رفسنجانی و همراهی سید اصلاحات، دوشادوش او بایستند و همچنان تدبیر و امید را تداوم ببخشند.

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
خوش آمد