بهمن لامعی در جمع خبرنگاران:

خطر فساد انقلاب را تهدید می‌کند

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۹:۳۸
کد خبر: ۵۴۴۲۵۶
خطر فساد انقلاب را تهدید می‌کند
معاون سابق بیمه ایران گفت: اگر با فساد مبارزه نشود خطر بزرگی انقلاب اسلامی را تهدید می کند همانگونه که تمدن های چندین ساله سقوط کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، بهمن لامعی معاون سابق بیمه ایران پس از نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: با شعار صداقت، خدمتگزاری، جهاد علمی و کارآمدی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرده ام.

وی در پاسخ به این سوال که اگر از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشوید تابع قانون خواهید بود؟ افزود: تابع قانون هستم. باید به قانون احترام بگذاریم و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مدرک تحصیلی شما چه ارتباطی با جایگاه شغلی شما در بیمه ایران داشته است؟ اظهار کرد: من از ابتدای انقلاب در بیمه مرکزی مشغول بودم و پس از جنگ، ادامه تحصیل دادم و در این رشته درس خواندم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی در داخل و خارج در خطر است. اگر با فساد مبارزه نشود خطر بزرگی انقلاب اسلامی را تهدید می کند همانگونه که تمدن های چندین ساله سقوط کردند.

لامعی ادامه داد: اگر قانون سلامت اداری و مبارزگه با فساد به خوبی اجرا نشود، فساد در کشور فراگیر و مشکلات سیاسی و فرهنگی گریبانگیر مردم می شود.

معاون سابق بیمه مرکزی ایران گفت: ابزار مهم مبارزه با فساد رسانه ها و مطبوعات هستند و رسانه ها باید در این زمینه اقدام کنند تا مردم بتوانند اصلح ترین را انتخاب کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز