کلهر در نشست خبری:

بقایی و احمدی نژاد را رقیب خود نمی‌دانم/ همیشه ظاهرم این‌گونه بوده است

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۰:۲۳
کد خبر: ۵۴۴۲۶۶
بقایی و احمدی نژاد را رقیب خود نمی‌دانم/ همیشه ظاهرم این‌گونه بوده است
مشاور رسانه ای احمدی نژاد گفت: به هیچ وجه احمدی نژاد و بقایی را رقیب خود نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «مهدی کلهر» مشاور رسانه ای احمدی نژاد پس از حضور در وزارت کشور در نشست خبری گفت: از دوستانی که از عناوین انقلابی استفاده می کنند خواهش می‌کنم، عرصه انقلاب را جمع و بسته نکنید. این خدمت به دشمن است که بگوییم گروه کوچکی انقلابی و بقیه غیر انقلابی هستند. این تفسیر هم غیر واقع و بازی در زمین دشمن است.

وی ادامه داد: کسانی که در داخل و خارج از کشور به عظمت و وجاحت ایران فکر می کنند، انقلابی هستند. ما باید درهای انقلاب را باز کنیم زیرا انقلاب آمده که به جهان صادر شود و نباید به یک گروه کوچک در ایران محدود شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احمدی نژاد و بقایی را رقیب خود می‌دانید، اظهار کرد: به هیچ وجه این دو را رقیب خود نمی‌دانم.

در ادامه خبرنگاری درباره گرایش سیاسی کلهر پرسید که او در پاسخ گفت: من بسیاری از دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را قبول دارم و به معنای واقعی اصولگرا هستم ولی اصلاح‌طلب هم هستم. اصولگرا نمی‌تواند به اصلاحات فکر نکند.

وی درباره شکل ظاهری خود و تفاوت ظاهری‌اش با سایر سیاستمداران ایران، بیان کرد: من از اول انقلاب ظاهر خود را عوض نکرده‌ام و همیشه ظاهرم همین‌گونه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات چیست، تصریح کرد: از خود او بپرسید، این مسأله من نیست.

کلهر همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر به هر دلیلی تأیید صلاحیت نشدید چه واکنشی خواهید داشت، پاسخ داد: خیلی خوشحال می‌شوم چون باری از دوش من برداشته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز