حسن نوروزی در پاسخ به برنا:

برای مبارزه با فساد آمده‌ام

۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۱:۴۹
کد خبر: ۵۴۴۳۵۰
برای مبارزه با فساد آمده‌ام
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: من تنها آمده ام تا در مقابل فساد بایستم و اگر یک نفر راهی که من مدنظر دارم را دنبال کند به نفع او کنار خواهم رفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی ظهر امروز پس از ثبت‌نام برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره علت حضورش در انتخابات اظهار کرد: اصلی‌ترین دلیل حضورم مبارزه با فساد است. اگر مبارزه با فساد را جدی بگیریم و همگرایی داشته باشیم موفق خواهیم شد. آنچه مرا وادار به ثبت‌نام کرد این بود که تصمیم جدی برای مبارزه با فساد وجود ندارد و احساس می‌کنم جای این نکته خالی است.

وی ادامه داد: من در جبهه شرکت کردم ولی چون قاضی بودم حزبی نیستم. البته اصولگرا هستم ولی چون تاکنون ندیدم هیچ کس مبارزه با فساد را جدی بگیرد برای ثبت‌نام آمدم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به این سوال که اگر تأیید صلاحیت نشود واکنش‌اش چیست، گفت: من طبق قانون آمده‌ام و بر مبنای قانون عمل می‌کنم و اگر به هر دلیلی رد صلاحیت شوم اعتراضی ندارم و افتخار هم می‌کنم.

نوروزی با بیان اینکه یکی از طراحان حذف اعدام قاچاقچیان است، گفت: من یکی از طراحان این طرح هستم اما متأسفانه هنوز هیچ نهادی آمار واقعی نداده که اگر اعدام صورت گیرد نتیجه بهتری دارد یا اگر صورت نگیرد چه اتفاقی رخ خواهد داد. به هر حال اعدام قاچاقچیان به عنوان قانون اولیه کارگشا نبوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز