فراهانی:

پوپولیسم فریبکار مهمترین خطر پیش روی توسعه کشور است/ احتمال حضور خرازی در انتخابات

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۸:۰۷
کد خبر: ۵۴۴۵۶۲
پوپولیسم فریبکار مهمترین خطر پیش روی توسعه کشور است/ احتمال حضور خرازی در انتخابات
گردهمایی حزب ندای ایرانیان روز جمعه بیست و پنجم فروردین با حضور اعضای شورای مرکزی، روسا و نمایندگان شعب استانی قریب به 30 استان کشور برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، گردهمایی حزب ندای ایرانیان روز جمعه بیست و پنجم فروردین با حضور اعضای شورای مرکزی، روسا، نمایندگان شعب استانی قریب به 30 استان کشور با موضوع بررسی مواضع حزب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری پیش رو برگزار شد.

مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان پس از این نشست در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ایران عزیز در نقطه عطف و بزنگاه تاریخی مهم انتخاب رشد، توسعه و صلح از یکسو و یا عقب ماندگی، اتلاف فرصت ها و درگیری از سوی دیگر قرار دارد و در این شرایط مهم ثبات کشور از یکسو و داشتن برنامه مشخص متولیان امور برای بهره مندی از منابع و فرصت های زودگذر پیش رو از مهمترین نیازهاست. در این شرایط حساس نمی توانی نگرانی خود را از حضور و طرح برخی افراد و شخصیت ها که با کمترین سوابق اجرایی و بدون داشتن استراتژی و برنامه عملیاتی مشخص پا به عرصه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری گذاشته اند ابراز نکنیم.

فراهانی افزود: عرصه انتخابات ریاست جمهوری عرصه رقابت برنامه ها برای اداره کشور است و شایسته نیست جریانات باسابقه و قدیمی کشور با به میان آوردن افراد بدون سابقه موجه کلان اجرایی و با تکیه بر سیاه نمایی گذشته از یک سو و ارایه برخی وعده وعیدهای عوام گرایانه از دیگر سو با آینده این کشور و منافع ملی این ملت سرفراز و با هویت شوخی کنند.

او با بیان اینکه "اعضای ارشد حزب ندای ایرانیانه به جد معتقدند تداوم روند اصلاح و اعتدال در کشور از مهمترین راهبردهای حرکت ایرانه بر مدار توسعه و منافع ملی آن است" تصریح کرد: ضمن استقبال از ثبت نام مجدد ریاست محترم جمهوری برای تداوم مأموریت های ناتمام دولت گذشته ارایه گفتمان جدید مبتنی بر شرایط جدید کشور را یک فرض اساسی برشمردند و علاوه بر آن حضور چهره های ارشد تحول خواه کشور و ثبت نام ایشان جهت تبیین گفتمان اصلاح طلبی در مناظرات پیش رو و استفاده از فرصت ملی انتخابات برای اینه هدف را لازم و ضروری برشمردند لذا از تصمیم شخصی احتمالی جناب آقای دکتر خرازی جهت حضور احتمالی در این عرصه استقبال و حمایت کردند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در پایان گفت: حزب ندای ایرانیان ضمن رصد فضای انتخابات پیش رو ضمن دعوت آحاد مردم جهت حضور گسترده در این صحنه بزرگ تجلی مردم سالاری در کشور همچنان پوپولیسم فریبکار را مهمترین خطر پیش روی توسعه کشور دانستند و تقویت مناسبات توسعه سیاستی و حضور احزاب در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری را درمان این درد تاریخی کشور دانستند.
 

نظر شما