حجت الاسلام گرامیان:

توقف رشد تورم ملموس‌ترین عملکرد دولت «تدبیر و امید» است/ امروز مردم ولع احتکار ندارند/ تبلیغات کاندیداها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر است

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۰۴:۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۴۵۳۱۹
توقف رشد تورم ملموس‌ترین عملکرد دولت «تدبیر و امید» است/ امروز مردم ولع احتکار ندارند/ تبلیغات کاندیداها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موثر است
یک روحانی برجسته گفت: نوع تبلیغات کاندیداها مهمترین عامل برای حضور مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام گرامیان مشاور وزیر صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دولت روحانی برجام است علی رغم برخی سنگ اندازی‌ها از سوی طرف غربی، ارتباط ما با دنیا بهتر شده و همین مسئله منجر به افزایش تولید نفت و سرمایه‌گذاری  شده است.

او ادامه داد: برجام باعث رفت و آمد هیات های زیادی به ایران شد و برخی از آنها به قراردادهای تولیدی منتهی شده است. خوشبختانه در حوزه کشاورزی و صنعت طرح های زیادی افتتاح شده و بسیاری هم در آستانه راه‌اندازی است. آثار موجود در کشور نشان می دهد، دولت در حد توان عملکرد خوبی داشته است.

گرامیان تاکید کرد: متاسفانه وضعیت اطلاع رسانی از سوی صدا و سیما و شورای اطلاع رسانی دولت خوب نیست و بسیاری از دستاورد های دولت به خوبی به مردم معرفی نمی‌شود.

او مهمترین عملکرد دولت روحانی را توقف رشد تورم دانست و گفت: اگر قرار بود افزایش تورم ادامه پیدا کند، مشخص نبود امروز کشور چه وضعیتی داشت. تورم مانند بادکنکی رشد می‌کرد و مردم گرفتار آن می شدند. به همین منظور توقف رشد تورم کار موفقی است که امروز مردم می دانند تا فردا و حتی یک ماه آینده تغییری در قیمت ها ایجاد نخواهد شد.

گرامیان همچنین با اشاره به رکود موجود در کشور گفت: این رکود طبیعی است. چرا که دیگر مردم ولع خرید بیش از اندازه و انبار کردن مایحتاج خود را ندارند، ضمن اینکه کشور در حال حرکت به سمت تولید است. امیدوارم با همسویی همه دستگاهها جلوی قاچاق گرفته شود تا اشتغال در کشور  تقویت شود.

او در خصوص مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: نوع تبلیغات کاندیداها مهمترین عامل برای حضور مردم در انتخابات است. اگر مردم احساس کنند کاندیداها راست می گویند قطعا در رای گیری مشارکت بیشتری خواهند داشت.

گرامیان در پایان گفت: آنچه مسلم است، مردم وعده های انتخاباتی را باور ندارند. همه کاندیداها باید برنامه‌ها و کابینه خود را تشریح کنند که در این صورت می توانند انتظار مشارکت حداکثری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز