چیت چیان خبر داد؛

جلسه ویژه دولت برای جبران خسارت دیدگان سیل اخیر

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۱:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۴۰۵
جلسه ویژه دولت برای جبران خسارت دیدگان سیل اخیر
وزیر نیرو و نماینده ویژه رئیس جمهور در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی از جلسه ویژه هیات دولت برای اقدامات جبرانی به خسارت دیدگان سیل اخیر خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت نیرو، حمید چیت چیان با سفر به ارومیه آخرین وضعیت مناطق سیل زده آذربایجان غربی را مورد بررسی قرار داد.

وی شب گذشته با شرکت در جلسه مدیریت بحران آذربایجان غربی در ارومیه، پس از شنیدن گزارش معاونان خود که به شهرستان های سیل زده استان سفر کرده بودند گفت: روز یکشنبه گزارشی از آخرین وضعیت سیل در استان های آذربایجان غربی و شرقی را به هیات دولت ارائه خواهد کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه، هیات دولت در جلسه ویژه روز یکشنبه اقدامات جبرانی برای خسارت دیدگان سیل اخیر را بررسی خواهد کرد افزود: از نظر امدادرسانی به سیل زدگان کوچکترین مشکلی وجود ندارد و کارها طبق برنامه در حال انجام است و هرچه سریعتر بایستی برآورد خسارات ناشی از سیل، انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه در استان آذربایجان غربی با آگاهی و آمادگی و اطلاع قبلی، میزان خسارات بسیار کم بود و همه در یک حرکت بسیجی، بهترین و سریع ترین خدمات را به مردم ارائه کردند.

سلیمی، معاون امداد و نجات کشور نیز در این جلسه گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ تیم عملیاتی کار امداد رسانی به ۲۵۰۰ خانوار را بر عهده گرفته اند و با دستور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، اقلام بیست و دو گانه برای پشتیبانی از سیل زدگان تامین شده است.

وی با بیان اینکه با پشتیبانی سازمان هلال احمر، در ۷۲ ساعت اول پوشش کامل امدادی و تغذیه اضطراری را خواهیم داشت گفت: در صورت نیاز در مرحله بعد، تغذیه یکماهه بین آسیب دیدگان توزیع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز