جعفرزاده ایمن آبادی:

اصولگرایان و آقای مصباح باید از مردم عذرخواهی کنند/ اصولگرایان همه کوپن هایشان را خرج احمدی نژاد کردند/ قالیباف آمده تا عصبانیت شکست گذشته را خالی کند

۱۳۹۶/۰۱/۲۸ - ۰۸:۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۴۵۴۲۷
اصولگرایان و آقای مصباح باید از مردم عذرخواهی کنند/ اصولگرایان همه کوپن هایشان را خرج احمدی نژاد کردند/ قالیباف آمده تا عصبانیت شکست گذشته را خالی کند
نماینده مردم رشت درباره حضور اصولگرایان در انتخابات و نحوه ثبت نام آنها گفت: اصولگراها کوپنی ندارند که بخواهند آن را برای کاندیدای دیگری خرج کنند آنها هرچه داشتند برای احمدی نژاد سوزاندند و متاسفم که امروز این افراد به اعلام برائت اکتفا می کنند در حالی که باید اول عذرخواهی کنند آنها در ظلمی که به کشور رفت شریک هستند.

نماینده مردم رشت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا درباره روش تخریبی برخی کاندیداها در ارائه برنامه های خود گفت: از آنجایی که مردم خاطره تلخ روش های تخریبی در انتخابات 88 را به یاد دارند هر فردی این روش را در پیش بگیرد او را حذف می کنند چرا که می گویند او برای فتنه می آید.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت ادامه داد: طبیعتا آقای قالیباف هم برای خالی کردن عصبانیت شکست گذشته می آید و حرف هایی هم که مطرح کرد آن چنان غیرکارشناسی و ناپخته است که هر کسی با الفبای اقتصاد آشنا باشد متوجه خواهد شد که این موارد شدنی نیست.

او افزود: در علم اقتصاد هر کسی می خواهد 5 میلیون شغل ایجاد کند باید 18 درصد رشد اقتصادی داشته باشد این درحالی که در هشتاد سال گذشته بهترین رشد اقتصادی کشور سال 49-50 بود که 11 درصد رشد اقتصادی داشتیم لذا اساسا این حرف شدنی نیست حال چرا قالیباف این حرف را مطرح می کند برای اینکه می خواهد عصبانیت شکست گذشته را خالی کند اما باید بداند این رفتارها در جامعه جواب نمی دهد.

او درباره حضور اصولگرایان در انتخابات و نحوه ثبت نام آنها گفت: اصولگراها کوپنی ندارند که بخواهند آن را برای کاندیدای دیگری خرج کنند آنها هرچه داشتند  برای احمدی نژاد سوزاندند و متاسفم که امروز این افراد به اعلام برائت اکتفا می کنند در حالی که باید اول عذرخواهی کنند آنها در ظلمی که به کشور رفت شریک هستند.

جعفر زاده یادآور شد:  آقایان کوچک زاده و آقای رسایی بجای برائت باید عذرخواهی کنند هنوز یادمان نرفته است آقای کوچک زاده در مجلس شعر آن مرد آن مرد را خواند لذا این افراد باید اول عذر خواهی کنند.

او گفت: گروه آقای مصباح نیز باید عذرخواهی کنند چراکه می گفتند امام زمان (عج ) از آقای احمدی نژاد حمایت می کند آیا امام زمانی که می تواند آینده را ببیند آینده احمدی نژاد را ندیده بود. به هر صورت این افراد کفر گفتند و هیچ چیز به جز عذرخواهی از این افراد پذیرفته نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز