در جریان نشست علنی امروز مجلس صورت گرفت؛

تذکر ذوالقدر درباره بنرهای تبعیض‌آمیز نسبت به زنان در پایتخت

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳:۱۲
کد خبر: ۵۴۶۴۸۳
تذکر ذوالقدر درباره بنرهای تبعیض‌آمیز نسبت به زنان در پایتخت
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نصب بنرهای تبعیض‌آمیز نسبت به زنان در پایتخت انتقاد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سیده فاطمه ذوالقدر در تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: اخیراً شاهد نصب بنرهایی از سوی شهرداری در شهر تهران هستیم که به تبعیضات بین زن و مرد دامن می زند و بحث زندگی مردسالاری را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی همچنین ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: باید به وضعیت صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح در کشور رسیدگی شود و افزایش حقوق شاغلین در سپاه پاسداران و ارتش در دستورکار باشد.

این نماینده مجلس همچنین از وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش خواست به وضعیت بهبود درآمد کارگران و معلمان در کشور رسیدگی کنند.

ذوالقدر در ادامه لزوم تکمیل تصفیه خانه جنوب تهران، تسهیل فضای کسب و کار در بخش کشاورزی، اتمام پروژه های مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی و تکمیل مترو پردیس و اسلامشهر را از مطالبات مردم پایتخت عنوان کرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت باید به مسائل آموزشی و بهداشتی روستاهای محروم مانند سیستان و بلوچستان و هرمزگان و حاشیه کلانشهرها رسیدگی کنند.

وی در پایان گفت: از وزیر کشور درخواست دارم زمینه تشکیل شورای اسلامی شهر و روستا در مناطقی مانند خاورشهر که جمعیتشان با افزایش روبه رو بوده رسیدگی کنند و همچنین باید مسئولان مربوطه به موضوع تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان توجه کنند.

 

نظر شما